تاریخ انتشار: 1401/06/23 10:50
کد خبر: 16388

پیشنهاد تراکتور به مهاجم سابق لیورپول!

اندی کارول، مهاجم ملی پوش سابق انگلیس، انتقال به تیم ایرانی تراکتور را رد کرد.
پیشنهاد تراکتور به مهاجم سابق لیورپول!

تیم فوتبال تراکتور تبریز که در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند، با پیشنهاد قراردادی یک ساله به ارزش حدود ۲۰ هزار پوند در هفته (معادل ۶۶۰ میلیون تومان در هفته و حدود ۳۲ میلیارد تومان در یک سال) به دنبال مهاجم سابق لیورپول و وستهام بود ولی کارول این پیشنهاد را رد کرد و حاضر بازی حضور در تیم تراکتور نشد.

کارول از زمان پایان حضور هفت ماهه‌اش در وست بروم در تابستان، بدون باشگاه بوده است و هنوز نتوانسته است به تیم دیگری برود.

تراکتور در حال حاضر پس از دو برد، دو تساوی و دو باخت در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

آنتونی استوکس بازیکن سابق سلتیک و آرسنال پیش از این ۱۳ ماه را در تراکتور گذراند و حتی مدتی را نیز در تیم پرسپولیس سپری کرد.

این باشگاه نام خود را از شرکت تراکتورسازی ایران گرفته است که این تیم را در سال ۱۹۷۰ تأسیس کرد و دو بار قهرمان جام حذفی شده است که در سال های ۲۰-۲۰۱۹ و ۱۴-۲۰۱۳ بوده است.

این تنها موفقیت باشگاهی است که تنها دو بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و نتوانسته چالشی برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس باشد که پنج عنوان از شش عنوان اخیر را کسب کرده است.

تراکتور یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های تبریز، قطب اقتصادی شمال غرب ایران است که بیش از ۱.۷ میلیون نفر جمعیت دارد.

همچنین جان توشاک، سرمربی ولزی که هدایت تیم هایی مانند رئال مادرید، اسپورتینگ، ولز و رئال سوسیداد را برعهده داشته است نیز برای مدتی حضور در فوتبال ایران را تجربه کرد. با این حال، علی‌رغم رزومه نسبتا درخشانش، توشاک تنها هفت بازی را در تراکتور دوام آورد و با رکورد ضعیف دو برد، سه تساوی و یک حذف از جام حذفی  این تیم را ترک کرد.

کارول ۳۳ ساله از فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتوانسته است در یک فصل بیش از ۵ گل به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p56ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت مهاجم تیم ملی سوژه رسانه انگلیسی