تاریخ انتشار: 1401/06/25 12:16
کد خبر: 16293

چالش سخت عبدی با دو مهاجم آماده خارجی پرسپولیس

مهاجم جوان پرسپولیس یکی از سخت‌ترین رقبا را در بین تمام مهاجمان لیگ برتری روبروی خود می‌بیند و باید دید قادر به گرفتن فرصت بیشتر خواهد شد.
چالش سخت عبدی با دو مهاجم آماده خارجی پرسپولیس

 یورگن لوکادیا و در ادامه شیخ دیاباته دو مهاجم بین المللی پرسپولیس هستند که در وضعیت کنونی حتی هواداران پرسپولیس نیز امیدوار به شکل‌گیری این زوج در خط حمله هستند.

مهدی عبدی که فصل گذشته با ثبت ۷ گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی برترین مهاجم این تیم محسوب می‌شد و به واسطه گل‌های خاطره‌انگیز خود از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است، رفته رفته از ترکیب اصلی دور و دورتر شده است. گلزن فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای پرسپولیس، به واسطه جوانی و کمی تجربه نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در نقش گلزن اول این تیم ظاهر شود و اکنون دو رقیب فوق‌العاده سخت را پیش روی خود می‌بیند؛ یورگن لوکادیا که علیرغم دوری از آمادگی و دیر اضافه شدن به تمرینات پرسپولیس، توانسته به بهترین شکل از توانایی فنی و کیفی خود بهره برده و ۴ گل تا اینجای فصل به نام خود کند.

پرسپولیسی‌ها البته در حال آماده‌سازی شیخ دیاباته دیگر مهاجم تازه وارد خود نیز هستند. آقای گل اسبق لیگ برتر که در فصل گذشته در لیگ قطر نیز خوش درخشیده و اکنون روند آماده‌سازی بدنی‌اش را دنبال می‌کند.

عبدی که در پنجره تابستانی با پیشنهاد حضور در لیگ پرتغال و تیم چاوز نیز مواجه شده بود، باید دید اکنون رقابت با دو مهاجم خارجی تیمش را به چه شکل دنبال خواهد کرد و آیا قادر است از تک فرصت‌های طلایی که نصیبش می‌شود، مانند همان کاری که در دربی کرد، استفاده کرد تا بار دیگر به جایگاه خود در ترکیب تیم نزدیک‌تر شود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqk9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت ویژه خط حمله پرسپولیس برای افزایش آمار گلزنی