تاریخ انتشار: 1401/06/26 11:49
کد خبر: 16263

لحظه ماندگار کی‌روش در ایران

در دوره اول حضور کی‌روش ۱۰ مسابقه بیش از سایر مسابقات مورد توجه قرار گرفت و با اینکه سال‌ها از این دیدارها گذشته اما علاقه‌مندان به فوتبال هنوز خاطرات تلخ و شیرین آن را فراموش نکرده‌اند.
 لحظه ماندگار کی‌روش در ایران

کره‌ جنوبی صفر – ایران یک، حماسه اولسان!

ایران پس از شکست مقابل ازبکستان بخت زیادی برای صعود به جام جهانی نداشت و شاگردان کی‌روش باید از سه بازی پایانی خود مقابل قطر، لبنان و کره‌ جنوبی سه برد کسب می‌کردند تا راهی جام جهانی شوند. در آن زمان مهدی رحمتی هم به دلیل اختلاف با کی‌روش از تیم ملی خط خورده بود و رحمان احمدی به جای او به میدان می‌رفت. ایران در دو بازی اول توانست مقابل قطر و لبنان به برتری برسد تا امیدوار به صعود مقابل کره‌ جنوبی شود. بازی سوم مقابل کره‌ جنوبی که یکی از ماندگارترین روزهای کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی بود با تک‌گل رضا قوچان‌نژاد به سود ایران تمام تا چهارمین صعود تیم ملی رقم بخورد.

کل‌کل کی‌روش با سرمربی کره و مشت معروف او پس از گل قوچان‌نژاد هنوز در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال باقی مانده است.

ایران صفر - آرژانتین یک، شلیک مازیچ و مسی به قلب ایران

از زمان قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ و همگروهی ایران و آرژانتین صحبت‌های زیادی درباره این مسابقه و تقابل ایران با ستارگانی چون لیون مسی، سرخیو آگوئرو، گونزالو هیگواین و آنخل دی‌ماریا می‌شد. ایران در بازی دوم خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف آرژانتین رفت و با وجود ارائه یک نمایش زیبا مقابل حریف شکست خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa57v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| برتری لحظه آخری ایران مقابل لبنان/ بدون طارمی هم می‌بریم!