تاریخ انتشار: 1401/06/26 12:37
کد خبر: 16262

خشم کاپیتان پرسپولیس از یک اتفاق باورنکردنی | این پرسپولیسی به خاطر ستاره تقلبی به سیم آخر زد

سرمربی سابق امید وحدت می‌گوید مالک این باشگاه هیچ هزینه‌ای برای این تیم انجام نداده و صحبت‌هایش با رسانه‌های دیگر دروغ است.
خشم کاپیتان پرسپولیس از یک اتفاق باورنکردنی | این پرسپولیسی به خاطر ستاره تقلبی به سیم آخر زد

در خصوص کنار رفتنش از این تیم لیگی یکی عنوان کرد: من هنوز با امید وحدت قرارداد دارم و هم پای قراردادم در هیات فوتبال استان امضا شده و هم مهر خورده است. این افراد روز اول به من گفتند که مسئولیت فنی تیم را بر عهده بگیرم و کلی وعده و وعید دادند اما مشخص شد که آن‌ها دروغ گفته‌اند و حتی نتوانستند به یک کلمه از حرف‌هایشان عمل کنند.

وی ادامه داد: همان آقای چوپانی با بی‌شرمی مصاحبه کرده و ادعا کرده که برای این تیم پول خرج کرده اما یک ریال هم هزینه نکرده است. همان بازی تالش هم که با تیم رفتیم، تمام هزینه‌ها را من دادم و هنوز هم کامل پولم را برنگرداند. چه هزینه‌ای این آقا برای تیم کرده است؟ پول هتل تیم هنوز پرداخت نشده و کارت ملی من و بازیکنان امید وحدت هنوز در گرو هتل است. ریالی پول به بازیکنان ندادند که به خانه برگردند و همه هزینه‌ها را خود من انجام دادم. من نمی‌دانم اصلا این آقا چگونه سر از فوتبال در آورده است و در فوتبال مشهد چه می‌گذرد؟ هیات فوتبال چگونه اجازه داده تیمی که سرمربی دارد و هنوز قراردادش فسخ نشده، با یک سرمربی دیگر تمرین کند.

بنگر اضافه کرد: من یک‌شنبه به فدراسیون می‌روم و از آن‌ها شکایت خواهم کرد. کل مبلغ قرارداد و بخشی از هزینه بازی برگزار نشده با چوکا را به من بدهکار هستند. من آبرویم را از سر راه نیاوردم که بخواهم برای چنین آدم‌هایی به حراج بگذارم. فوتبال ایران آن قدر بی‌در و پیکر است که چنین افرادی در آن حضور دارند و مثل آب خوردن دروغ می‌گویند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9q6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر درباره لیست مازاد و خرید های جدید پرسپولیس و کالدرون