تاریخ انتشار: 1401/06/26 21:54
کد خبر: 16233

دیاباته آماده حضور در ترکیب پرسپولیس شد

شیخ دیاباته که با تصمیمی حرفه‌ای‌ از تعطیلات لیگ نیز برای مرخصی استفاده نکرده خیلی زود به آمادگی مدنظر نزدیک شده است.
دیاباته آماده حضور در ترکیب پرسپولیس شد

در شرایطی که پرسپولیس در این فصل با جذب یورگن لوکادیا توانسته بزرگ‌ترین ضعف خود را در خط تهاجمی پوشش دهد و این مهاجم ایرلندی با ۴ گل زده، شروعی رویایی‌ را در جمع سرخپوشان پشت سر بگذارد، اکنون آنها رونمایی از دیگر مهاجم خارجی خود هستند.

شیخ دیاباته که از ابتدای فصل نقل و انتقالات به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل حضور در این تیم محسوب می‌شد، در نهایت به عنوان آخرین خرید پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد

مهاجم اسبق استقلال که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه دارد، با توجه به اینکه دیر به عضویت این تیم در آمده بود و از نظر بدنی و هماهنگی با دیگر نفرات فاصله داشت، با تصمیمی حرفه‌ای‌ از تعطیلات لیگ نیز برای مرخصی استفاده نکرد و با حضور در تهران و همراهی مربی بدنساز، کارهای تخصصی را دنبال کرد.

اکنون با شروع تمرینات پرسپولیس، شیخ دیاباته نیز در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته و اولین تمرین گروهی را در جمع دیگر نفرات یحیی گل‌محمدی پشت سر گذاشت. مهاجم اهل مالی پرسپولیس که امیدوار است روزهای ابتدایی حضورش در استقلال را اینبار در جمع سرخپوشان دنبال کند، خیلی زود به آمادگی مدنظر نزدیک شده و بعید نیست با شروع دوباره لیگ، یکی از نفرات اصلی ترکیب این‌ تیم لقب گیرد.

پرسپولیسی‌ها که با جذب یورگن لوکادیا و در ادامه شیخ دیاباته شگفت زده و سرمست شده بودند و از این زوج به عنوان لوکادیاباته یاد می‌کردند، اکنون برای شکل گیری و تحقق حضور آنها و شروع دوباره فصل روزشماری می‌کنند. آیا این زوج قادر خواهد بود اتفاقی ویژه را شکل دهد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdqqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| سپاهان به شکار شیر رفت/ قاتل پرسپولیس و استقلال در حوالی لیگ برتر ایران