تاریخ انتشار: 1401/06/29 15:26
کد خبر: 16133

استراماچونی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست!

به دلیل پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق استقلال،‌ پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته شد.
استراماچونی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست!

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فیفا شکایت کرده بود. او ابتدا حکمی بسیار سنگین را علیه استقلال گرفت اما با اعتراض باشگاه آبی پوش پایتخت پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت.

بعد از ارائه مستندات توسط باشگاه استقلال، سرانجام حکم تایید شد و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که استقلال مبلغی در حدود یک میلیون و 350 هزار یورو باید به استراماچونی بپردازد. اما مساله اصلی اینجا است که همین مبلغ هم هنوز پرداخت نشده است!

بر اساس حکم CAS استقلال 30 روز زمان داشت تا مطالبات استراماچونی به علاوه جریمه تاخیر آن را پرداخت کند و حالا با پایان این مهلت هنوز پول به حساب مربی ایتالیایی نرفته است.

از این رو با توجه به اعلام قبلی به باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه موقتا بسته شده تا مدیران پول استراماچونی را بپردازند.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بعد از اطلاع رسانی وکیل استراماچونی به فیفا مبنی بر عدم پرداخت پول صورت گرفته است. البته این موضوع موقتی است و به محض اینکه پول پرداخت شود و وکیل استراماچونی تاییدیه دریافت مبلغ را بدهد پنجره باز خواهد شد.

این در شرایطی است که استقلال حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر هم بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و قطعا در ماه های آینده موضوع پرداخت پول به استراماچونی حل خواهد شد و پنجره نیز باز می‌شود تا آبی ها مشکلی برای یارگیری در نیم فصل نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdqo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی