تاریخ انتشار: 1401/06/31 22:23
کد خبر: 16055

اولین دستپخت کی‌روش چه طعمی دارد؟

ما تا آغاز مسابقات جام‌جهانی در دو ماه آینده فقط همین دو بازی دوستانه به درد بخور را داریم و کادرفنی برای رسیدن به سطح بهتر باید هر تدبیری دارد در اتریش به کار بگیرد
اولین دستپخت کی‌روش چه طعمی دارد؟

تیم ملی کشورمان روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف اروگوئه خواهد رفت؛ یک بازی خوب با رقیبی قدرتمند که تا حد زیادی کنجکاوی‌برانگیز است. طبیعتا بسیاری از اهالی فوتبال ایران دوست دارند تیم کارلوس کی‌روش را در اولین بازی بعد از بازگشت او به کشور ببینند. از این منظر، بازی با اروگوئه از ثانیه صفر می‌تواند واجد جذابیت‌های زیادی باشد. از همان زمانی که ترکیب اصلی تیم ملی مشخص می‌شود، بسیاری از سوالات جواب خواهد گرفت. به هر حال کی‌روش سه سال از این فوتبال دور بوده و امروز نمی‌دانیم او در مورد شرایط فعلی تیم ملی چه دیدگاهی دارد؛ بازیکنان منتخبش کیست و با چه آرایش و سیستمی برابر رقیب قرار خواهد گرفت.

یک بازی دوستانه در وضع عادی نمی‌تواند آنقدرها مهم باشد، اما شرایط فعلی تیم ملی طوری است که دیدار با اروگوئه و سنگال را از هر زمان دیگری مهم‌تر می‌کند. به هر حال ما تا آغاز مسابقات جام‌جهانی در دو ماه آینده فقط همین دو بازی دوستانه به درد بخور را داریم و کادرفنی برای رسیدن به سطح بهتر باید هر تدبیری دارد در اتریش به کار بگیرد. با این اوصاف انتظار می‌رود ترکیب منتخب و سر و شکل بازی تیم ملی شبیه آن چیزی باشد که قرار است در جام‌جهانی ببینیم. مجموعه اینهاست که بازی فردا را هم مهم می‌کند و در نهایت باید دید تیم ملی برابر دو رقیب خوبش از آمریکای جنوبی و آفریقا چه می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxj5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود