تاریخ انتشار: 1401/07/02 21:59
کد خبر: 15998

با وجود ترافیک بازیکن در دفاع چپ استقلال/ ماجرای بازگشت نادری چیست؟

از روزی که محمد نادری از استقلال جدا شده و به تیم آلتای اسپور ترکیه پیوسته خبرهای متعددی درباره بازگشت او به استقلال منتشر می‌شود.
 با وجود ترافیک بازیکن در دفاع چپ استقلال/ ماجرای بازگشت نادری چیست؟

 اوج این اخبار به پیش فصل لیگ بیست و دوم مربوط می‌شد که خبرهای بسیاری درباره بازگشت نادری داده می‌شد. اما در نهایت باشگاه استقلال مذاکرات جدی با این بازیکن نداشت و جذب این بازیکن منتفی شد.
تداوم حضور ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در استقلال نیز از همان ابتدای فصل نشان داد دست ساپینتو در این پست باز است و نیازی به جذب بازیکن جدید در این جناح ندارد. با وجود این اما چند روزی است دوباره خبرهایی درباره بازگشت محمد نادری به استقلال شنیده می‌شود که جای تعجب و شگفتی دارد چون باشگاه هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته و قصد ندارد در این پست که دو مدعی سرشناس دارد، نادری را هم به خدمت بگیرد.
با توجه به اینکه پست تخصصی نادری دفاع چپ است و هر دو چپ پای استقلال نیز دراین منطقه بازی می‌کنند قطعاً باید یکی از میان جلالی یا سلمانی از استقلال جدا شود تا برای جذب بازیکن جدید در این پست اقدام شود که بعید است باشگاه استقلال چنین اقدامی انجام داده و جلالی را که تازه ملی‌پوش شده و سلمانی هم که از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی است، کنار بگذارد و دوباره سراغ نادری برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q7nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قایدی: ساپینتو مربی باهوش و سرسختی است/ به دنبال موفقیت با استقلال هستم