تاریخ انتشار: 1401/07/10 11:58
کد خبر: 15783

عوامل توقف قهرمان آفریقا مقابل شاگردان کی‌روش

سرمربی ایرانی یک تیم فوتبال در آمریکا درخصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال به مواردی اشاره کرد
عوامل توقف قهرمان آفریقا مقابل شاگردان کی‌روش

شایان جهانگیری، مربی کلاب ونگارد امریکا در گفت و گو با فرتاک ورزشی درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال اظهار داشت: ١٥ دقیقه ابتدایی بازی ایران با آرایش دفاعی ٤-٢-٣-١ بازی کرد. آنها به دنبال مسدود کردن وسط میدان و فرستادن سنگال به جناحین بودند.  بعد از ۱۵ دقیقه بازی سنگال در میانه زمین بازتر شده و تیم ملی ایران توانست کمی مالکیت توپ را به دست بیاورد و چند پاس از میانه میدان برای جلو بردن توپ در نیمه هجومی حریف بدهد. ایران در نیمه اول 1 موقعیت خوب گلزنی داشت که از بالای دروازه به بیرون زده شد ضمن اینکه سنگال هم 2-3 موقعیت گلزنی بسیار خوبی داشت که می توانست به گل برسد.

وی درباره نیمه دوم این دیدار گفت: در ١٠ دقیقه اول بازی در نیمه دوم در تمام مدت توپ در اختیار سنگال بود.  ایران چند بار در یک سوم دفاعی توپ را به سنگال واگذار کرد که منجر به ایجاد چند موقعیت گلزنی برای حریف شد. همچنین گل سنگال ها از روی ارسال از سمت راست به دست آمد آن هم وقتی کع پورعلی گنجی سعی کرد توپ را دفع کند که به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد.

این مربی ایرانی در پایان گفت:  ٩ دقیقه بعد، ایران با ارسال پای چپ عالی حاج صفی و ضربه سر آزمون بازی را به تساوی کشاند و بازی را 1-1 کرد.  مالکیت نهایی 60 درصد سنگال و 40 درصد ایران بود و در شوت ها سنگال 18 بر 5 ایران را شکست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keqyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت همزمان عادل و کی روش!