تاریخ انتشار: 1401/07/10 22:40
کد خبر: 15764

طوفان سروش رفیعی در میکسدزون آزادی/ حسن عباسی اگر وجود دارد بدون بادیگارد بیاید جلوی ما حرف بزند

سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد و با آنها مصاحبه کرد.
طوفان سروش رفیعی در میکسدزون آزادی/ حسن عباسی اگر وجود دارد بدون بادیگارد بیاید جلوی ما حرف بزند

سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس در حالی در میکسدزون مقابل خبرنگاران ایستاد که در ابتدای صحبت‌هایش تاکید کرد: «هرکسی می‌تونه حرفهای من رو پخش کنه، بگیره.» سپس موبایل خود را بیرون آورد و مشغول فیلمبرداری شد تا از پخش حرفهایش اطمینان پیدا کند.

سروش پس از این ادامه داد: راستش، نه حال و حوصله حرف‌زدن در مورد فوتبال هست و نه اصلا مهم است برای من که چه اتفاقی افتاده. کاش نباخته بودیم بازی را و این حرف‌ها را می‌زدم ولی اصلا حال و حوصله بازی کردن نداریم. اصلا حال و حوصله این که بازی کنیم نداریم. اما آمدیم و همینجوری بازی کردیم و این هم شکل برگزاری بازی‌هایمان است.

وی افزود: ولی یک چیزهایی آدم‌ها را اذیت می‌کند. ما که نبودیم و ندیدیم اما اینکه بگوییم در این مملکت ما شهید دادیم و این شهیدها را... آمدند و به خاطر خاک و زن و بچه و ناموس و وطن این کارها را کردند، به ما هم رسیده. ما هم حواسمان هست ناموس و زن و زندگی چیست. یک چیزهایی فهمیدیم. بگذار اینجوری شروع کنم؛ اینکه هرکسی بخواهد در مورد یک سری مسائل، ما، فوتبالیستها و ورزشکاران حرف بزند و سرمان را بیاندازیم پایین و همینجوری رد شویم و هرچی شد، شد. دیگر اینجوری هم نیست و ما اینقدر هم بدبخت نیستیم که... هرجا زورشان می‌رسد اسم فوتبالیست را می‌آورند و نمی‌دانم ما چه ظلمی کردیم اما اینطوری نیست که ما ساکت بمانیم.

سروش در ادامه خطاب به رییس فدراسیون گفت: من نمی‌توانم خرده از کسی بگیرم و شخصا این جواب را می‌دهم؛ اولا سری قبل یکسری حرف چرت و پرت زد و چهار استوری گذاشتیم و یک حالی کرد و اسمش درآمد... نمی‌دانم کیست و چجوری است و چه کسی او را گردن می‌گیرد که یقه او را بگیریم. اما اینجوری هم نیست که هرچه دلت بخواهد بگویی، دیروز خیلی قشنگ گفت آقای گل‌محمدی؛ اصلا عددی نیست که در مورد زن و بچه ما حرف بزنی. واقعا نمی‌دانم چه کسی است؛ اگر کسی گردن نمی‌گیرد، پس چجوری می‌نشیند پشت میکروفن و هزار آدم حرفهایش را گوش می‌کنند؟ اگر کسی گردن می‌گیرد که برویم شاکی شویم و بگوییم چطور است اگر ما یک کلمه حرف می‌زنیم و از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار به ما زنگ می‌زنید و از ده جا می‌خواهید و شب بازی سراغمان می‌آیید اما یکی بیاید و به ناموس ما هرچیزی بگوید و برود؟ اینجوری هم نیست. نمی‌دانم کی هستی ولی وجود این را داری بیایی بدون بادیگارد و حمایت در چشم ما نگاه کنی و در مورد زن و بچه ما حرف بزنی. وجودش را داری؟ به خدا اگر داشته باشی.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: بس است دیگر، هرکسی بیاید و بگوید فوتبالیست‌ها اینجوری و اونجوری. فوتبالیست‌ها چه کار کردند؟ فوتبالیست‌ها به هرچی رسیدند از کف جامعه رسیدند. تو وجودش را داری در مورد این همه آدم که زن و بچه‌اش آنور دنیا هستند و همه هم می‌دانیم و شما از همه بهتر می‌دانی و جزو زن و بچه سیاستمداران هستند، وجودش را داری در مورد آنها حرف بزنی؟ به خدا اگر داشته باشی.

رفیعی در این خصوص گفت: اگر همچین حرفهایی را قبلا هم زده، اشتباه بوده. من انقدر بی شخصیت و بی ادب نیستم مثل این آقا که حرف بزنم. اما به فرض زن و بچه این آقا حجاب اسلامی و چادر دارند، دمشان گرم. دلشان خواسته، انتخابشان بوده و دوست دارند حجاب اسلامی دارند و ما باید احترام بگذاریم. اما به تو ربطی ندارد زن و بچه من چجوری لباس می‌پوشند. من نوعی (منظورم فوتبالیست‌ها است) در مورد این اتفاقات ری اکشن نشان بدهیم. چقدر بدبختی؟ البته شاید دنبال این هستی با اسم فوتبالیستها گنده شوی اما نه که هرچه خواستی بگویی. برای من همان اندازه که زن و بچه من مهم است، دختران و زنان این سرزمین هم مهم هستند؛ مهم‌اند. همه‌شان مهم‌اند، همه‌شان ناموس‌های ما و هموطنان ما هستند. اجازه به خودتان ندهید که در موردشان هرچیزی بگویید. فوتبال را ولش کنید...

او پس از این جملات بدون پاسخ به دیگر سوالات خبرنگاران میکسدزون را ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5bdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو هم تشویق ایسلندی انجام داد
حاشیه دیدار پرسپولیس - کاشیما