تاریخ انتشار: 1401/07/11 12:15
کد خبر: 15748

«ساپینتو» بر اعصابش مسلط باشد/ رفتار او مقابل گل گهر حرفه‌ای نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
«ساپینتو» بر اعصابش مسلط باشد/ رفتار او مقابل گل گهر حرفه‌ای نبود

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر با برتری ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید تا آنها در هفته هفتم به رده دوم جدول صعود کنند.

احمد جمشیدیان هافبک سابق استقلال و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و پایاپایی از دو تیم دیدیم که چیزی نمانده بود این بازی نزدیک با تساوی و تقسیم امتیازات به اتمام برسد که یک اشتباه بزرگ در لحظات پایانی باعث شد آبی پوشان ۳ امتیاز شیرین به دست آورند و قطعاً این پیروزی در روند خوب آنها در ادامه فصل تاثیر گذار است.

کارشناس فوتبال در خصوص اولین شکست فصل گل گهر بیان داشت: گل گهر در سالهای اخیر روند خوبی را داشته و حالا تیمی با شخصیت به حساب می‌آید که می‌تواند پا به پای بزرگان حرکت کند. اما این تیم هنوز فاکتورهای قهرمانی را ندارد. این اولین شکست آنها بود و بعید است که آخرین شکست این فصلشان باشد چون لیگ بسیار فرسایشی است. ویژگی بزرگ تیم‌های قلعه نویی در این است که بعد از شکست هم خودشان را پیدا می‌کنند و می‌توانند خیلی زود به روند خوبشان بازگردند.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص رفتار عجیب ساپینتو در لحظات پایانی و اخراج سرمربی استقلال گفت: البته من خود یک مربی جوان هستم و حالا حالاها باید تجربه اندوزی کنم و ساپینتو یک مربی بزرگ و بین‌المللی. اما این رفتار او کنار زمین هر دلیلی که داشته باشد، حرفه‌ای و پسندیده نبود و ادامه این رفتارها می‌تواند در فصل به ضرر آبی پوشان شود.

جمشیدیان بیان داشت: ساپینتو بر خلاف ژوزه مورایس (سرمربی سپاهان) مربی برون گرایی است و احساسات خود را راحت بروز می‌دهد که این اخلاق می‌تواند به ضرر او و تیمش باشد. او به صورت اتوماتیک یک بازی را از دست داد و بعید نیست با توجه به رفتارش، کمیته انضباطی محرومیتی بیشتر از یک هفته را هم برای او در نظر بگیرد.

وی افزود: اگر استقلال قصد تکرار قهرمانی در این فصل را دارد، ساپینتو هم باید قدری بر اعصابش بیشتر تسلط پیدا کند و آرامش خود را کنار زمین حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a5od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کریمیان: استقلال عقده‌گشایی کرد ولی هنوز هماهنگ نیست/ کامبک گل‌گهر، سپاهان را شوکه کرد