تاریخ انتشار: 1401/07/14 15:06
مجتبی انصافی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 15603

به برهانی اعتماد کردم سرم کلاه گذاشت!/او قسم خورد ولی زیر حرفش زد!

مدافع سابق استقلال از مدیر آکادمی باشگاه به شدت عصبانی بوده و اعتقاد دارد که برهانی با قسم خوردن، پولش را از بین برده است.
به برهانی اعتماد کردم سرم کلاه گذاشت!/او قسم خورد ولی زیر حرفش زد!

مجتبی انصافی مدافع سابق استقلال که چند سالیست کار مربیگری را شروع کرده و این فصل نیز هدایت داماش تهران را برعهده دارد، به شدت از مدیر آکادمی استقلال ناراحت است. پیشکسوت آبی ها مدعی شده سرمربی امید استقلال و مدیر آکادمی فعلی باشگاه فصل گذشته‌ سرش را کلاه گذاشته و قرارداد ۱۲۷ میلیونی اش‌ را پرداخت‌ نکرده و این کار درستی‌ برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال نیست. مربی فصل گذشته نوجوانان استقلال به شدت از مدیر آکادمی و سرمربی امید های این تیم ناراحت است که گفت و گوی او را با فرتاک ورزشی می خوانید.

مدافع سابق استقلال از مدیریت باشگاه فعلی آبی ها انتقاد کرده و مدعی شده که آرش برهانی با وعده‌ دادن قرارداد او را پرداخت‌ نکرده است.

فرتاک ورزشی: اوضاع تیم چطور است؟

بد نیست و داریم آماده مسابقات می شویم.

فرتاک ورزشی: از قرعه‌کشی راضی هستید؟

در گروه ما چند تیم خوب حضور دارند که هم هزینه‌های زیادی کرده اند و هم رقیب جدی هستند. تیم های پیشگامان، مقاومت و نماینده تبریز از تیم های خوب گروه محسوب می شوند‌. هرچند از نام سایر تیم ها نیز نمی شود به راحتی عبور کرد چون گاهی وقت ها تیم های ناشناخته نیز می توانند دردسرساز باشند. البته ما هم شرایط خوبی داریم و امیدوارم که به مسابقات نظارت کافی کنند تا نتایج در زمین رقم بخورد.

فرتاک ورزشی: چرا؟!

متاسفانه در لیگ های پایین تر اتفاقات عجیب و غریب زیاد رخ می دهد چون نظارت کافی نمی شود و پخش‌ تلویزیونی هم ندارد که این اتفاقات دیده شوند. معمولا وقتی تیم ها از صعود باز می مانند و شانس صعود ندارند و حتی تیم هایی که سقوط می کنند به دنبال جبران هزینه‌های خود هستند که یا سمت شرط‌بندی می روند یا امتیاز دادن به سایر تیم ها که در این شرایط نتایج غیره عادی می شود.

فرتاک ورزشی: تیم شما مشکل مالی ندارد؟

چون تیم ها خصوصی هستند و از جایی حمایت نمی شوند، اکثر تیم ها از این مشکلات برخوردار هستند. آقای عباس علیزاده مالک باشگاه که در کار فنی هم به ما کمک می کنند، بسیار زحمت می کشند و هیچ کسی هم از او حمایت نمی کند. هزینه ها در فوتبال بسیار بالاست و انصافا کسانی که تیمداری می کنند، فقط از جیب هزینه می کنند وگرنه این فوتبال جز هزینه چیزی ندارد.

فرتاک ورزشی: شما بالاخره طلبت را از باشگاه استقلال گرفتید؟

متاسفانه فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد که ۱۲۷ میلیون تومان قرارداد من از بین رفت. فصل گذشته ما نوجوانان را نایب قهرمان کردیم که ۱۲۷ میلیون باید به من می دادند و آقای برهانی مدیر آکادمی باشگاه به من گفتند، شما این پول را ببخش و من فصل آینده هدایت یکی از رده های سنی را به شما می دهم. من شکایت کرده بودم و حکم کمیته انضباطی هم داشتم. خود آقای آجورلو و سعید فتاحی نیز در جریان هستند. من شکایتم را پس گرفتم و یک دفعه دیدم نظر آرش برهانی عوض شد! برهانی به من گفت ما در هیئت مدیره پایه ها جلسه‌ گذاشتیم که از پنج نفر، دو نفر مخالف حضور شما هستند!

فرتاک ورزشی: باز هم که چون سه نفر موافق بودند باید شما را انتخاب می کردند!

دقیقا اینطور است و به رغم این اتفاق هم پول من را ندادند و هم هیچ یک از رده پایه ها را به من ندادند. من به عنوان یک پیشکسوت و مربی جوان برای شروع کارم این برخورد شد که دور از انصاف بود. یک سال حق خانواده من را پایمال کردند. من از جیب خودم نیز هزینه کرده بودم و خودرو شخصی ام شده بود تدارکات تیم. حتی وسایل های تمرین را نیز خودم خریده بودم. کاری که مدیر آکادمی با من کرد به دور از اخلاق بود.

فرتاک ورزشی: چرا به برهانی اعتماد کردید؟

به هر حال مدیر آکادمی بود و این همه سابقه فوتبال دارد! ما گفتیم وقتی جلو مدیر عامل باشگاه حرف می زند باید به او اعتماد کرد. متاسفانه آرش برهانی اعتماد ما را جور دیگری جواب داد و دروغ گفت! او ما را فریب داد تا حق یک سال زحماتم را پایمال کند‌. او قسم خورد که من نمی گذارم پولت پایمال شود و حقت را می دهم ولی خیلی زود نظرش را تغییر داد!

فرتاک ورزشی: چرا امسال‌ دنبال طلب تان نرفتید؟

چند بار تماس گرفتم بروم پیش آقای آجورلو که گفتند وقت ندارند! آرش برهانی هم که خیلی راحت پول ما را نداد و قشنگ سرمان کلاه گذاشت تا من فریب قسمش را بخورم.

فرتاک ورزشی: الان می خواهید چکار کنید؟

وقتی یک نفر که اسمش مدیر آکادمی است و در فوتبال پایه هم مربیگری می کند و هم مدیریت نباید حق یک همکار را اینگونه پایمال کند. من رو حساب قسمی که داد به او اعتماد کردم و گفتم یک فوتبالیست حق یک فوتبالیست را نمی خورد، ولی متاسفانه فکر نمی کردم آرش برهانی چنین اخلاقی داشته باشد!

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488lql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان تهران - آلومینیوم اراک: خبری از دفاع اتوبوسی نخواهد بود