تاریخ انتشار: 1401/07/15 18:19
کد خبر: 15557

غافلگیری استقلال از حرکت علیاری

مهاجم فولاد روی تعلل مدافعان استقلال گل اول تیمش برابر آبی پوشان را به ثمر رساند.
غافلگیری استقلال از حرکت علیاری

مجید علیاری که قبل از شروع فصل یکی از گزینه‌های استقلال برای تقویت خط حمله این تیم بود، اما فولاد خوزستان را برای ادامه بازی ترجیح داد و راهی این تیم شد، حالا در تقابل با آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی توانست نخستین گل تیمش را بزند.

در شرایطی که فولاد خوزستان در دقیقه ۱۶ روی دومین کرنر نخستین حمله جدی روی دروازه استقلال را شکل داده و البته شانس زیادی برای گلزنی نداشت، تعلل مدافعان پرتعداد آبی‌پوشان یک دفع ناقص از محمد محبی موجب شد تا شاگردان جواد نکونام با سه ضربه سر متوالی در نهایت توسط مجید علیاری به گل برسند.

مجید علیاری که سابقه درخشش مقابل استقلال و دادن پاس گل برابر این تیم را در پیراهن سایپا دارد، امروز پس از اینکه ضربه سر وحید بوحمدان توسط محمد محبی دفع شد، پاس محمد آبشک با ضربه سر را با یک ضربه سر چرخشی تبدیل به گل کرد.

علیاری که تجربه گلزنی مقابل پرسپولیس را دارد، امروز نخستین گل خود در دوران فوتبالی‌اش را برابر استقلال به ثمر رساند و فولاد را خیلی زود پیش انداخت.

مهاجم جوان فولاد خوزستان پس از اینکه دروازه استقلال را باز کرد، به کنار خط آمد و خوشحالی خود را همراه با جواد نکونام انجام داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdmo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطری بابت یزدانی و مرادمند استقلال را تهدید نمی کند