تاریخ انتشار: 1401/07/16 00:32
پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛
کد خبر: 15536

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

ژوزه مورایس می‌گوید سپاهان باید در تقابل با پرسپولیس به جزییات دقت می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد.
مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امروز من با یک حس ترکیبی اینجا هستم؛ حس اولم اینکه بازی خوبی برای هر دو تیم بود و مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

وی افزود: ما با پرسپولیس که یک حریف باتجربه و خوب بود، روبرو بودیم. می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که نسبت به تیم حریف برتری داشته باشیم و امتیاز بهتری بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: حس بعدی اینکه باید این نتیجه را قبول کنم و این بدترین حس است. تلاش بازیکنان ما خیلی خوب بود. در نیمه اول بعد از ۱۵ دقیقه تقریبا ما در زمین رهبری می‌کردیم و در نیمه دوم هم به گلزنی نزدیک شدیم اما حیف شد که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

مورایس در پایان عنوان کرد: با بازی‌هایی که از ابتدای لیگ تا الان دیده‌ام می‌توانم بگویم در این بازی دو تیم قصد ارائه یک کیفیت خوب را داشتند. پرسپولیس یک تیم باهوش و با استراتژی است و ما باید در چنین بازی‌هایی به جزییات دقت کنیم و از آنها استفاده کنیم که امروز نتوانستیم. باید در آینده تلاش کنیم تا از موقعیت‌های جزئی نهایت استفاده را ببریم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5wg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان - نساجی؛ طلایی پوشان مقابل‌ یک تیم تقریبا اصفهانی!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
یحیی به این ترکیب فرصت دوباره می‌دهد؟