تاریخ انتشار: 1401/07/17 15:59
کد خبر: 15482

نیمار به من گفت دوست دارد به بارسلونا برگردد

کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
نیمار به من گفت دوست دارد به بارسلونا برگردد

 نیمار در تابستان 2017 با انتقالی رکوردشکن و 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پی اس جی پیوست ولی پس از دو سال قصد بازگشت داشت. در تابستان 2019 بارسلونا تلاش زیادی کرد تا ستاره برزیلی را برگرداند و نیمار حتی برای چند روز در تمرینات پیش فصل پی اس جی هم غیبت کرد ولی در نهایت پاریسی ها برای انتقال او خواهان دریافت 300 میلیون یورو شدند، در حالی که بارسلونا قادر به پرداخت چنین پولی نبود.

 نیمار در پی اس جی ماند و همان فصل به فینال لیگ قهرمانان نیز رفت ولی مغلوب بایرن مونیخ شدند. شرایط حال حاضر نیمار در پاریس قابل مقایسه با سه سال پیش نیست. در تابستان امسال پی اس جی بی میل نبود تا نیمار را واگذار کند ولی ستاره برزیلی بود که اصرار به ماندن داشت.

کاکا، ستاره سابق برزیلی، در مصاحبه با اکیپ و در مورد شرایط نیمار در پی اس جی گفت:« نیمار را حالا در پاریس خوشحال و راضی می بینم. او در بهترین فرم خودش بازی می کند و این بهترین خبر برای فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی است. من با نیمار دوستی صمیمیانه ای دارم و همیشه باهم در تماسیم. سه سال پیش او به من گفت که در پی اس جی خوشحال نیست و با هواداران باشگاه به مشکل خورده است. نیمار گفت که دوست دارد به بارسا برگردد ولی به دلایل مختلف آن انتقال منتفی شد.»

کاکا ادامه داد:« نیمار حالا در پاریس خوشحال است چرا که می بیند تیم سال به سال تقویت شده و مدعی تر از همیشه برای فتح لیگ قهرمانان است. پروژه پی اس جی جاه طلبانه است و نیمار طبیعی است که تمایلی برای جدایی نداشته باشد. او حالا در کنار خود لیونل مسی را هم دارد و در چنین شرایطی چرا باید از پاریس برود؟»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5eqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه عجیب کاکا به نیمار در مورد توپ طلا