تاریخ انتشار: 1401/07/17 16:57
کد خبر: 15481

رقابت جذاب احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی، از تیم ملی تا آ.ا.ک

بازی‌های آ.ا.ک آتن در این فصل مورد توجه کارلوس کی‌روش و فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد.
 رقابت جذاب احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی، از تیم ملی تا آ.ا.ک

با اینکه مثلث ایرانی‌های آ.ا.ک با خروج کریم انصاری‌فرد و انتقالش به اومونیا در لیگ قبرس از هم پاشیده اما همچنان احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی به‌عنوان دو عضو مهم از ترکیب تیم یونانی در تمرینات و بازی‌ها حضور دارند. تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در حالی بازی هفته گذشته خود در سوپر لیگ یونان را با برتری چهار بر یک مقابل لونیکوس به پایان رساند که میلاد محمدی را برای نخستین بار در این فصل در ترکیب داشت و احسان حاجی‌صفی را به‌دلیل بیماری در فهرست خود نمی‌دید.

 آنها اما امروز دوباره با دو ملی‌پوش ایرانی به مصاف حریف‌شان خواهند رفت. احسان حاجی‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان همواره در ترکیب تیم آ.ا.ک آتن بود و حضور کامل در مسابقات این تیم داشت، در دیدار اخیرشان به خاطر بیماری کرونا نتوانست به میدان برود ولی امشب مقابل آریس دوباره شرایط بازگشت به ترکیب تیمش را دارد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن که پس از چهار حضور تعویضی طی پنج مسابقه، در دیدار قبل ۹۰ دقیقه مقابل لونیکوس به میدان رفت، مجدداً در فهرست این تیم برای مسابقه برابر آریس قرار گرفته و امیدوار است دوباره شانس بازی پیدا کند. محمدی هفته قبل و در غیاب احسان حاجی‌صفی در ترکیب اصلی قرار گرفت و حالا ماتیاس آلمیدا- سرمربی آ.ا.ک- نمی‌داند کدامیک از مدافعان چپ ایرانی‌اش را در ترکیب ثابت قرار بدهد.

حاجی‌صفی و محمدی که در تیم ملی هم طی سال‌های اخیر رقیب یکدیگر بوده و به تناوب در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند، حالا رقابت جذابی را در یونان پیش رو دارند. رقابت برای جلب اعتماد آلمیدای آرژانتینی که نشان داده تنها یک بازیکن از بین دو چپ‌پای ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. باید ببینیم آیا آلمیدا دوباره به احسان حاجی‌صفی اطمینان می‌کند یا این بار او را روی نیمکت می‌نشاند و از میلاد محمدی استفاده می‌کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید تا امشب صبر کنیم و منتظر آغاز بازی آ.ا.ک آتن مقابل آریس بمانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdknd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه دستیار اسکوچیچ به کی‌روش؛ رویای جام جهانی را از ما گرفتند/ ۱۵ برد داشتیم؛ چطور می‌گویند تیم ملی بی‌انضباط بود؟/ دراگان ناامید شده است