تاریخ انتشار: 1401/07/18 09:48
کد خبر: 15465

درخواست هواداران پرسپولیس از یحیی

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از یحیی گل محمدی درخواست کرده‌اند مهدی ترابی را در دیدار با مس رفسنجان نیمکت نشین کند.
درخواست هواداران پرسپولیس از یحیی

مهدی طارمی در زمان سرمربیگری پرسپولیس در دو مقطع این تیم را رها کرد و رفت. بار اول به اتفاق رامین رضاییان راهی ریزه اسپور ترکیه شد و پس از پشیمانی به ایران برگشت و باز بازیکن محبوب برانکو شد درحالی که رامین مغضوب سرمربی کروات بود! زمانی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت ریزه اسپور و اشتباه مهدی طارمی بسته شد باز هم این مهاجم راهی الغرافه و لیگ ستارگان قطر شد تا دست برانکو خالی بماند. با این وجود مرد کروات هرگز علیه ستاره مورد علاقه اش مصاحبه نکرد و جدایی‌اش را حرفه‌ای خواند!

مشابه همین رفتار را مهدی ترابی انجام داد. ترابی زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس قراردادی را امضا کرد که در آن بندی بود مبنی بر اینکه اگر باشگاه نتواند ۹۰ درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد، او می‌تواند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کند. همچنین در این قرارداد ذکر شده در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود. ترابی هم با استفاده از بند فسخ و به دلیل عدم پرداخت ۹۰ درصد از قراردادش (او ۸۳ درصد گرفته و تنها ۷ درصد کم داشت!) به راحتی به‌صورت یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا حتی خود مدیریت باشگاه هم دچار شوک شود. به این ترتیب این بازیکن ملی‌پوش حتی یک ریال هم بابت جدایی خود به باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرد و همچون یک بازیکن آزاد به تیم العربی قطر پیوست!

با این وجود پس از عملکرد ضعیف در لیگ قطر و در بازگشت به تهران، یحیی گل محمدی استقبال گرمی از او داشت و همواره مهدی ترابی را ستاره تیمش خواند اما...

حالا دو هفته‌ای می‌شود هواداران پرسپولیس از نمایش ضعیف مهدی ترابی به ستوه آمده‌اند. ابتدا پرسپولیس در تهران برابر تراکتور باخت و اولین شکست فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مهدی ترابی یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد! در دیدار اخیر برابر سپاهان اصفهان نیز فقط سایه ای از مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم بر اساس آنالیز، آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره ۹ بوده است.

مهدی ترابی در این دیدار نه دریبل موفقی داشت، نه پاس گل داد و نه گل زد بلکه بیشتر درگیر جنگ فیزیکی با هافبک‌های سپاهان بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته‌های اخیر افت مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتور تا امروز نتوانتسته عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرده است.

برهمین اساس هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از یحیی گل محمدی درخواست کرده‌اند مهدی ترابی را در دیدار با مس رفسنجان نیمکت نشین کند.

به نظر شما یحیی گل محمدی در دیدار حساس با مس رفسنجان و پس از یک شکست و یک تساوی حاضر می‌شود ستاره محبوب و نزول کرده خودش را نیمکت نشین کند؟ باید منتظر ماند و دید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qadmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه‌های گل‌محمدی برای ستاره پرسپولیس