تاریخ انتشار: 1401/07/18 10:25
کد خبر: 15464

نارضایتی ژاوی از عملکرد بارسلونا: برنده شدیم اما دیگر از تیم راضی نیستم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید علیرغم پیروزی برابر سلتاویگو از عملکرد تیمش رضایت کافی را ندارد.
نارضایتی ژاوی از عملکرد بارسلونا: برنده شدیم اما دیگر از تیم راضی نیستم

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

تک گل این بازی را پدری برای بارسا به ثمر رساند تا در دیداری که حریف نیز فرصت باز کردن دروازه این تیم و به تساوی کشاندن بازی را داشت، سه امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان آورده باشد.

ژاوی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« ما باید پیشرفت کنیم، ما باید خودمان از خودمان انتقاد کنیم. نیمه اول خوب بود اما همان جا به پایان رسید. اگر دو گل زده بودیم شرایط فرق می‌کرد. نیمه دوم خوب نبود.  ما دست از تلاش و پرس برداشتیم. شاید به خاطر خستگی بود. از نظر روانی افت کردیم و دو یا سه بار ممکن گل بخوریم. این پیروزی مهمی بود اما من راضی نیستم.»

سرمربی بارسا در پاسخ به سوالی درباره دیدار پیش رو برابر رئال مادرید اظهار داشت:« من در حال حاضر برای بازی با اینتر آماده می‌شوم. ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است. ما سال گذشته به برنابئو رفتیم و 0-4 برنده شدیم. هیچ چیز مشخص نیست اما ما رقابت خواهیم کرد و شخصیت‌مان را نشان خواهیم داد.»

او درباره افت تیمش در نیمه دوم اضافه کرد:« ما به دنبال بهانه و توجیه نیستم. نیمه دوم نباید دوباره رخ دهد. مشخص است که ما در حال حاضر دیگر در دوران اوج مانند دو یا سه هفته پیش نیستیم و این باعث ناراحتی است. وقتی مانند نیمه دوم دست از فشار برمی‌دارید، حریف فرصت سوار شدن بر بازی را دارد. این واقعیت است که ما باید پیشرفت کنیم.»

این مربی جوان کاتالان با اشاره به درخشش مارک آندره تراشتگن ادامه داد:« او در سطحی فوق العاده است اما ما روی تمام تیم تکیه داریم. ما هفت بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که تقریبا در تمامی آنها کلین شیت کردیم. امروز ممکن بود ضربه بخوریم اما سه امتیاز مهم را کسب کردیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p59ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عصبانیت بازیکن بارسلونا از داوری!