تاریخ انتشار: 1401/07/21 14:58
امیدوارم کاوه رضایی به بازی فردا برسد
کد خبر: 15335

بردیف: با تیمی بازیم که به پرسپولیس حمله کرده است!

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد کاوه رضایی برای بازی فردای تیمش آماده باشد.
بردیف: با تیمی بازیم که به پرسپولیس حمله کرده است!

 قربان بردیف در نشست خبری قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: تیم حریف دو بازی قبلی را با تعداد گل بالا باخته، ولی این موضوع تأثیری در بازی فردا ندارد. آنان امسال در چند بازی نسبت به رقیب برتری داشتند، اما در لحظات آخر بازی را واگذار کرده‌اند. نفت بازیکنان خوبی با قابلیت حفظ توپ دارد و طبق پیش بینی، بازی سختی خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: حریف به دنبال کنترل بازی و ارائه فوتبال تهاجمی است. اگر در ضربات آخر باتجربه‌تر عمل کنند، می‌توانند موفق شوند. پیش بینی می‌کنم آنان همچون بازی‌های قبلی به دنبال کنترل توپ و سپس حمله باشند.

بردیف ادامه داد: نفت مسجد سلیمان در تمامی دیدارها، حتی مقابل پرسپولیس تهاجمی بازی کرده است. ما هم به دنبال راهکاری برای خنثی کردن بازی حریف هستیم.

وی در رابطه با مصدومان تیمش، گفت: امیدواریم کاوه رضایی به بازی فردا برسد. این بازیکن به صورت اختصاصی تمرین کرده و از امروز در تمرینات تیمی هم شرکت خواهد کرد. چند بازیکن مصدومیت جزئی دارند که فکر کنم مشکلی برای بازی با نفت نخواهند داشت.

سرمربی تراکتور با تأکید بر اینکه نبود تماشاگران در روند کارمان تأثیر منفی می‌گذارد، گفت: حضور تماشاگران باعث می‌شود بازیکنان تراکتور تا آخرین لحظه تلاش کرده و به برتری برسند. متأسفانه فردا حمایت آنان را نخواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keobd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس - تراکتور؛ جدال دو قرمز با آرامش کامل سکوها!