تاریخ انتشار: 1401/07/22 23:10
بازگشت شاکری پس از یک فصل و اندی؛
کد خبر: 15276

اتفاق مثبت برای گل‌گهر در شب باخت تلخ

یونس شاکری پس از مدت‌ها به ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر بازگشت و نمایش قابل توجهی ارائه کرد.
اتفاق مثبت برای گل‌گهر در شب باخت تلخ

 شب گذشته گل‌گهر در حالی که صدرنشین جدول مسابقات بود به مصاف نساجی مازندران رفت  و در حالی که در طول مسابقه تیم برتر میدان بود و در نیمه دوم  خطرات پرشماری را روی دروازه شاگردان حمید مطهری  ایجاد کرد، درنهایت با همان یک گلی که در نیمه اول روی ضربه کرنر دریافت کرد بازنده میدان شد.

اما نکته قابل توجه این مسابقه تعویض یونس شاکری در دقیقه 77 با مسیح زاهدی بود؛ تصمیمی که برای تقویت بخش تهاجمی گل‌گهر از سوی کادر فنی این تیم اتخاذ شد و در 15 دقیقه پایانی بر فشار حملات این تیم افزود.

شاکری در هفته چهارم فصل گذشته در دیدار رفت برابر پرسپولیس بود که با آسیب دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و اگرچه پیش از شروع فصل تمرینات گروهی خود را آغاز کرده بود، اما امیر قلعه‌نویی درباره این مهاجم که هم در چهار بازی فصل گذشته و هم در طول فصل بیستم فوتبال ایران یکی از مهره‌های ارزشمند تیمش بود ریسک نکرد و تا هفته نهم با وجود نیازی که به او داشت، از شماره 10 خود استفاده  نکرد.

این مهاجم اما شب گذشته در دقایق کوتاهی که در زمین مسابقه حاضر بود نمایش خوبی ارائه کرد و ضربه آکروباتیکی که در محوطه شش شدم به  دروازه نساجی زد و با واکنش بسیار خوب حقیقی به کرنر رفت یکی از جدی‌ترین شانس‌های گلزنی تیم میزبان در جریان مسابقه بود. شاکری البته یکبار هم در دقایق پایانی این فرصت را داشت که گل تساوی را وارد دروازه قرمزپوشان قائمشهری کند ولی تکل او به توپی که در حال گذر از دهانه دروازه بود نرسید تا این فرصت هم مانند فرصت‌های دیگر تیم  امیر قلعه‎نویی از دست برود.

گل‌گهر در شبی که انتظار باخت این تیم وجود نداشت بازی را مقابل شاگردان حمید مطهری واگذار کرد و از صدر جدول فاصله گرفت ولی بازگشت شاکری در روزهایی که برخی مهاجمان این تیم روی شانس‌های مسلم گلزنی فرصت‌سوزی می‌کنند بی شک خبر خوشی به شمار می‌رود و باید دید امیر قلعه‌نویی سرانجام چه زمانی از شماره 10 خود در ترکیب اصلی بهره خواهد برد؛ اتفاقی که رقابت در بخش هجومی این تیم را فشرده‌تر و سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399kxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گزینه مدنظر استقلال و پرسپولیس به گل‌گهر پیوست