تاریخ انتشار: 1395/08/21 00:15
کد خبر: 249791

نگرانی برانکو بابت موثرترین بازیکن تیمش

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از شگفتی‌های لیست اول کارلوس کی‌روش برای بازی با سوریه، دعوت از دو بازیکن مصدوم پرسپولیس بود. سرمربی پرتغالی سرخپوشان که ظاهرا امیدوار بود بیرانوند و وحید امیری به بازی پنجم ایران در مقدماتی جام‌جهانی برسند، اسم هر دو بازیکن را در لیست ابتدایی‌اش گنجاند، اما در نهایت با قطع امید از بهبود فوری بیرانوند، فقط وحید امیری را با خودش به مالزی برد.

حالا هم خبر می‌رسد مصدومیت امیری به طور کامل بهبود پیدا کرده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی برابر سوریه نخواهد داشت؛ خبری که اگرچه برای هواداران خوشحال‌کننده است، اما نگرانی برانکو ایوانکوویچ را در پی دارد.

در حقیقت سرمربی کروات پرسپولیس از آن نگران است که اتفاق تلخ بازی با چین دوباره برای امیری تکرار شود. در مسابقه دوم تیم ملی در شن‌یانگ، امیری اوایل بازی مصدوم شد اما به اصرار خودش تا دقایق پایانی در میدان باقی ماند. به این ترتیب مصدومیت او تشدید شد و این بازیکن ارزشمند دو مسابقه کلیدی لیگ برتر را برابر تراکتورسازی و استقلال تهران از دست داد. حالا هم برانکو نگران این است که کی‌روش امیری را زودتر از موعد به میدان بفرستد و دوباره همان سناریو برای این بازیکن ارزشمند تکرار شود.

8بازی، 20امتیاز!

به نظر می‌رسد وحید امیری در این فصل نقش مهمی در معادلات فنی پرسپولیس داشته است. امیری در این فصل در 8بازی برای قرمزها به میدان رفته که حاصل آن برای پرسپولیس کسب 6پیروزی و فقط دو مساوی بوده است. این فصل در هیچکدام از دو مسابقه‌ای که امیری غایب بوده، پرسپولیس موفق به کسب پیروزی نشده است.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy56b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



6 بازیکن به اردوی تیم‌ملی اضافه شدند/ منتظری در کنار بیرانوند، امیری و غفوری