تاریخ انتشار: 1401/07/26 10:40
کد خبر: 15136

یحیی فرمول گلزنی تیمش را پیدا کرد

یکی از انتقادات وارده به پرسپولیس تعداد گل های زده این تیم در فصل جاری بوده است.
یحیی فرمول گلزنی تیمش را پیدا کرد

خیلی ها این روزها به نوع بازی اقتصادی پرسپولیس انتقاد می کنند، تا حدودی هم حق دارند چون این همان پرسپولیس بزرگ است که نمی تواند مثل گذشته زیبا و هجومی بازی کند اما آیا دلیل این مهم از تصادفی است و یا اینکه یحیی گل محمدی تمرکز خودش و تیمش را روی کارهای دفاعی گذاشته است.

پاسخ این پرسش ها را باید در نوع و جنس بازی پرسپولیس یافت آنجا که یحیی گل محمدی  با هنرمندی توانست کاری کند که تیمش برخلاف فصل گذشته کمتر گل بخورد. پرسپولیس شاید به خواست سرمربی خودش به شکلی دیگر بازی می کند و آن شکل چیزی نیست جزخوب دفاع کردن و کم گل خوردن!

پرسپولیس لیگ بیست و دوم تبدیل به تیمی شده که خیلی سخت گل می خورد. علیرضا بیرانوند و یارانش در ۹ بازی گذشته تنها ۳ گل دریافت کرده که آمار بسیار خوبی است. یحیی گل محمدی اواخر فصل گذشته بود که ناامیدانه در مصاحبه ای اعتراف کرد: " تیمی قهرمان می شود که کمتر گل بخورد!" حالا این به استراتژی سرمربی پرسپولیس تبدیل شده است و یحیی گل محمدی با تغییر کامل سبک بازی تیمش کاری کرده که تمرینات زیربنایی و تاکتیکی بیشتر روی امور دفاعی متمرکز باشد اما...

از زبان یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی شنیدیم که او برای گلزن تر کردن تیمش برنامه های مفصلی اما در نیم فصل دوم دارد. چطور؟ توضیح می دهیم؛ در حال حاضر یورگن لوکادیا با زدن ۵ گل بهترین گلزن و ستاره پرسپولیس بوده است. شیخ دیاباته هم خریداری شده که اغلب بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است و معلوم هم نیست در دیدار با ملوان انزلی چند دقیقه قرار است بازی کند؟

یحیی فرمول گلزنی تیمش را پیدا کرد/ زوج لوکادیا و آل کثیر؛ توپخانه پرسپولیس در نیم فصل دوم

حامد پاکدل هم دوباره مصدوم شده و مهدی عبدی بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس (با ۷ گل زده) به زعم یحیی گل محمدی نمی دود و خوب پرس نمی کند. سرمربی پرسپولیس اما یک گزینه دیگر هم دارد که نه تنها گلزن قابلی است بلکه دوندگی بالایی هم داشته و یک متخصص در پرس کردن مدافعان تیم های حریف است.

عیسی آل کثیر اگر لجبازی نکرده و زودتر زانوی مصدوم خود را عمل می کرد چه بسا الان فیکس در ترکیب پرسپولیس بازی می کرد. او اواخر اردیبهشت ماه گذشته راباط صلیبی خود را جراحی کرد و از نیم فصل دوم می تواند تیمش را همراهی کند. چه بسا آل کثیر زودتر هم برسد اما هر زمانی آماده بازی شود گزینه ای جذاب و عالی برای خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

یحیی گل محمدی فعلا تصمیم گرفته است با استفاده از یک هافبک به عنوان مهاجم سایه کارش را پیش برده اما برای نیم فصل دوم به فکر ساختن زوج رؤیایی لوکادیا - آل کثیر افتاده است. زوجی که می توانند خط حمله پرسپولیس را زهردارترین خط حمله لیگ کرده و به نوعی منتقدان را ساکت کنند! البته به شرط آن که عیسی آل کثیر پس از عمل جراحی زانوی خود همان بازیکن و مهاجم خطرناک سابق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5wzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مهم یحیی - کی‌روش/ سرمربی پرسپولیس سفارش یک بازیکن را می کند؟