تاریخ انتشار: 1401/07/27 10:52
کد خبر: 15093

ساپینتو و شوکی که خیلی زود از بین رفت/ ماجرای یک خبر بد چه بود؟

ریکاردو ساپینتو بعد از برد برابر ذوب آهن تصمیم گرفت 48 ساعت در اصفهان بماند تا گشت‌وگذاری در نصف جهان داشته باشد.
ساپینتو و شوکی که خیلی زود از بین رفت/ ماجرای یک خبر بد چه بود؟

 تعطیلات کوتاه سرمربی تیم استقلال اما با یک خبر خراب شد؛ اینکه مصطفی آجورلو، مدیر عامل باشگاه استقلال جای خود را به علی فتح‌الله‌زاده داده است. ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از علی فتح‌الله‌زاده نداشت، خیلی زود به تهران برگشت و به دیدار مصطفی آجورلو رفت تا استعفای خود را تقدیم وی و به همراه دستیاران خارجی‌اش تهران را ترک کند. سرمربی تیم استقلال، خطاب به مصطفی آجورلو اعلام کرد که برای پایان دادن به این قرارداد با استقلال بحثی ندارد و تصمیمات باشگاه برای او و دستیارانش قابل احترام است، اما مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو را از این تصمیم منصرف و از او خواست بماند و با ادامه روند فعلی تیم را قهرمان لیگ برتر کند.

ریکاردو ساپینتو، در شوک این  تصمیم بود که با علی فتح‌الله‌زاده دیدار کرد. مدیر عامل جدید باشگاه استقلال، خیلی زود و در همان نشست اول همه نگرانی‌های ریکاردو ساپینتو را از بین برد. او ضمن تحسین بازی های استقلال در هفته‌های سپری شده، خطاب به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد که او هم مانند مصطفی آجورلو حامی برنامه‌هایش خواهد بود و به او اجازه می‌دهد در آرامش ایده‌های خود را در استقلال پیاده کند. علی فتح‌الله‌زاده، خطاب به ریکاردو ساپینتو گفت، بهتر است همانند گذشته نگران هیچ چیز نباشد و تنها به قهرمانی استقلال فکر کند. همچنین به او وعده داد که با همه توان و به کمک همکارانش تلاش می‌کند تا مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند.

بعد از این نشست، خیلی زود شوک سرمربی تیم استقلال برطرف شد و دیدیم که در برنامه فوتبال برتر ریکاردو ساپینتو در آرامش صحبت‌های خود را مطرح کرد و اکنون روی بازی بعدی تیم که برابر آلومینیوم اراک خواهد بود، تمرکز کرده است. البته تصمیم ساپینتو برای ترک استقلال نه به جهت آمدن علی فتح‌الله‌زاده بلکه برای نشان دادن حس وفاداری به مصطفی آجورلو بود که زمینه‌ساز حضورش در استقلال شده بود، اما مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو خواست تیم خوبی که ساخته و مسیر خوبی که برای قهرمانی ترسیم کرده، خراب نکند و به کارش ادامه دهد. مصطفی آجورلو همچنین خطاب به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد که از جدایی او از استقلال خوشحال نخواهد شد. در نهایت، سرمربی استقلال تصمیم گرفت که در استقلال بماند. ناگفته نماند که او از حمایت علی فتح‌الله‌زاده و حس امیدواری که به او داده خوشحال به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqokz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام ژنرال یا گذر از اولین خودی سخت ساپینتو؟!
اختصاصی/ گل‌ گهر سیرجان - استقلال؛