تاریخ انتشار: 1401/07/28 21:43
شرایط خوب است اما زمین تمرین نداریم؛
کد خبر: 15020

کامیابی‌نیا: کجا حق با ملوان بود که اعتراض کردند؟

کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
کامیابی‌نیا: کجا حق با ملوان بود که اعتراض کردند؟

کمال کامیابی‌نیا پس از پیرزوی پرسپولیس برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به تیم ملوان هم تبریک می‌گویم و جا دارد از آقای صفایی هم تشکر کنم که امروز بهترین روز داوری خود را سپری کرد و به همه صحنه‌ها نزدیک بود و خیلی خوب قضاوت کرد.

کامیابی‌نیا در واکنش به اینکه این صحبت او طعنه به اعضای تیم ملوان است گفت: شما نگاه کنید هفته قبل بازیکن حریف با استوک به دنده من زد و همه کارشناسان گفتند صد درصد اخراج داشت اما هیچکدام از ما، نه بازیکن و مربیان و نه مدیریت اعتراضی نکردیم.‌ نمی‌شود سر‌ هر صحنه کوچکی اعتراض کنیم و داوران را تحت فشار بگذاریم؛ کدام صحنه اعتراض داشت و حق با آنها بود؟ در صحنه‌ای که می‌گفتند پنالتی بود، بازیکن اصلا به بیرانوند برخورد نکرد. توپ هم کاملا در اوت بود اما نه بازیکنان ما اعتراض کردند و نه کادرفنی.

او افزود: نباید به این شکل داوران را تحت فشار بگذاریم؛ باید از داوران هم حمایت کنیم. امروز چه اتفاقی افتاد؟ تیم‌شان ۱-۰ عقب افتاد و شروع به اعتراض به داوری کردند. دو سه نفر از اعضای کادرفنی حریف انگار برای دعوا آمده بودند.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط این تیم بیان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و خیلی خوب تمرین می‌کنیم اما متاسفانه زمین تمرین نداریم. در تهران اصلا زمین خوب پیدا نمی‌شود اما باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص شرایط زمین تهرانسر توضیح داد: مثل اینکه چمن بلند بوده و در حال رسیدگی هستند تا به آنجا برویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wozov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی‌نیا رفتنی است یا ماندنی؟!