تاریخ انتشار: 1401/07/29 20:04
کد خبر: 14976

رحمتی: تمام نقاط قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تمام نقاط قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم، این تیم با برتری عددی در فضاهای مختلف سعی می‌کرد ‌تا به تیم ما آسیب بزند
رحمتی: تمام نقاط قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از جدال خارج از خانه شاگردانش مقابل استقلال اظهار داشت: همه می‌دانیم که استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست، تیمی خیلی خوب با مربی خارجی. فکر می‌کنم این تیم کلکسیونی از بهترین‌های ایران را دارد که حق خیلی از آنها این است که در تیم ملی باشند. ما می‌دانستیم که چه بازی سختی داریم، از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. تمام نقاط قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم، این تیم با برتری عددی در فضاهای مختلف سعی می‌کرد ‌تا به تیم ما آسیب بزند و بازیکنان ما با تمام جان و دل سعی کردند توپ‌های آن را قطع کنند و ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط داوری، نتیجه مساوی نتیجه خیلی خوبی بود. من قبل از بازی مصاحبه نکردم و در نشست خبری گفتم که امیدوارم داور عدالت را رعایت کند، چون با توجه به سوابق داور بازی می‌دانستم و کاملاً خودمان را آماده کرده بودیم که او می‌آید تا گردن تیم ما را بزند! بازی جام حذفی سال گذشته با پرسپولیس همه یادشان هست که دو بازیکن از کنار هم رد شدند و این داور نقطه پنالتی را نشان داد. امروز هم ظرف مدت 10 ثانیه دو کارت به بازیکن ما می‌دهد و اخراج می‌کند و ما را در حساس‌ترین وقت بازی 10 نفره می‌کند. بعد از آن هم به سمت نیمکت ما می‌آید و کارت زرد می‌دهد. ما هیچ اعتراضی به کمیته داوران و افشاریان نداریم، فقط می‌گویم قضاوت 90 دقیقه او را نگاه کنید. من دروازه‌بان بودم و کسی نمی‌تواند در دروازه‌بانی سر من کلاه بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: ما فوتبال بازی کردیم. وقتی در اول بازی به دفاع وسط من بی‌مورد اخطار می‌دهید یعنی تا دقیقه 90 منتظر کارت دوم باشید. ما هم 15 سال تیم ملی بودیم و داوران بین‌المللی دیدیم، این آقا بعد از بازی با پرسپولیس که از او شکایت کردیم در اولین بازی با هوادار به بدترین شکل ممکن پدر ما را درآورد و به من اخطار داد. امروز هم بازیکن استقلال خطا کرد و در حالی که باید او را جریمه می‌کرد به سمت من آمد و به من اخطار داد، آفرین به من اخطار داد! بعد از بازی با پرسپولیس به من گفت به جان بچه‌ام پنالتی بود، من به او گفتم اگر پنالتی نبود عذرخواهی می‌کنی؟ ما که به داوران بی‌احترامی نکردیم. در مجموع از تمام بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم که با تمام وجود زحمت کشیدند و آرزوی موفقیت هم برای استقلال در ادامه راه دارم.

رحمتی در واکنش به طرح این موضوع که بازیکنانش در بازی با استقلال وقت‌کشی می‌کردند، گفت: شما تمام بازی‌های لیگ را رصد می‌کنید؟ آیا در بازی‌های دیگر هم این اتفاق نمی‌افتد؟ شما نمی‌توانید به من انتقاد کنید چون این اتفاقی است که در همه جای دنیا رخ می‌دهد. وقتی داور با ناعدالتی تیم من را 10 نفره می‌کند طبیعی است که بازیکن بنشیند روی زمین و وقت تلف کند. من هیچ وقت به بازیکنم نمی‌گویم که وقت‌کشی کند، همان بازیکنی را هم که می‌گویید وقت‌کشی کرد سر جمع 15 ثانیه وقت تلف نکرد. تیم پرسپولیس هم مقابل ما در اراک 14 دقیقه وقت تلف کرد تا امتیاز کسب کند. شرایط فوتبال ما ایجاب می‌کند و مربیان ما دنبال کسب امتیاز هستند. وقتی من نمی‌توانم احقاق حق کنم و داور به آن شکل تیمم را 10 نفره می‌کند طبیعی است که بازیکن من هم وقت می‌کشد. خیلی از تیم‌های دیگر هستند که قوانینی برای وقت تلف کردن دارند. من قبول دارم که بازی کیفیت خوبی نداشت، ولی اگر بازیکنان دو تیم را به تمام لحاظ مقایسه کنید به من کمتر می‌توانید انتقاد کنید. در مجموع اگر به خاطر دو سه دقیقه تلف شدن وقت ذهن شما مکدر شده است من عذرخواهی می‌کنم!

وی در پاسخ به این سؤال که ‌تعطیلی لیگ برای مسابقات جام جهانی چقدر روی کیفیت لیگ تأثیر می‌گذارد، تصریح کرد: مطمئناً تعطیلی لیگ روی کیفیت تیم‌ها و مسابقات تأثیر می‌گذارد و مطمئناً تیم‌ها را از شرایط بازی به دور می‌کند. همه می‌گویند تعطیلی دو ماهه، اما با توجه به فرد باتجربه‌ای در فوتبال ما به نام سهیل مهدی من فکر می‌کنم تعطیلی لیگ بیشتر از دو ماه شود چون از روزی که من در مصاحبه‌ام گفتم که اگر ایشان توانست یک هفته از لیگ را بدون تغییر ساعت بازی‌ها برگزار کند، هر هفته ما مسابقه‌ای را داریم که زمانش تغییر می‌کند. مطمئناً تعطیلات لیگ خیلی بیشتر از دو ماه خواهد بود. درست است که گفتند فردای فینال جام جهانی مسابقات شروع می‌شود، ولی من به این موضوع شک دارم. مطمئناً این تعطیلی روی کیفیت تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. ما برنامه‌مان را به باشگاه دادیم و یک تعطیلی شش هفت روزه را به بازیکنان می‌دهیم. اگر شرایط مهیا باشد یک اردوی خارجی خواهیم داشت، سعی می‌کنیم پارت پارت به بازیکنان تعطیلی دهیم، اگر قرار باشد 15 روز تیم را تعطیل کنیم دوباره باید بدنسازی کنیم و شرایط‌مان خیلی سخت می‌شود و سعی می‌کنیم تیم‌مان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: به طور کلی می‌گویم، نمی‌خواهم صحبت کلیشه‌ای کنم و امیدوارم که هرچه زودتر حال مردم خوب شود و تماشاگران برگردند و شرایط به روال عادی برگردد. خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم. فقط می‌توانم دعا کنم که شرایط به حالت عادی برگردد و حال همه مردم خوب شود، حال هیچ‌کدام‌مان خوب نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399kww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رحمتی: با تمام وجود مقابل سپاهان بازی می‌کنیم