تاریخ انتشار: 1401/07/29 20:52
کد خبر: 14964

ربیعی: نفتی‌ها به هدف‌شان رسیدند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نفتی‌ها به هدف‌شان که گرفتن امتیاز بود، رسیدند.
ربیعی: نفتی‌ها به هدف‌شان رسیدند

محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان اظهار داشت: ابتدا به تیم فوتبال نفت خسته نباشید می‌گویم، همین‌طور به بازیکنان تیم خودم. درباره بازی باید بگویم که بخش عمده و کامل بازی در نیمه اول و همینطور در نیمه دوم در اختیار تیم ما بود. ما می‌دانستیم نفت مسجدسلیمان با توجه به نتایج هفته‌های گذشته‌اش می‌خواهد هر طور شده امتیاز بگیرد و تلاش‌شان را به شکل‌های مختلف کردند. من جزو مربیانی نیستم که درباره سبک و روش‌های تیم مقابل صحبت کنم، اما آنها به هدف‌شان که گرفتن امتیاز بود، رسیدند.

وی افزود: ما در زدن ضربات آخر خیلی بدشانس بودیم، ولی به بازیکنانم می‌گویم که اینطور نخواهد ماند و نمی‌شود که این همه موقعیت ایجاد کنیم و به گل نرسیم. این دوران هم تمام می‌شود. اگر یک مقدار بار روانی از روی دوش بازیکنان ما برداشته شود، ان‌شاءالله پای‌شان به گلزنی هم باز می‌شود. امروز دو توپ را از سه قدمی دروازه به بیرون زدیم که جای تعجب دارد. ما هیچ فرصتی به تیم حریف ندادیم و مالکیت بسیار بالایی در زمین داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه با توجه به شرایط نفت مسجدسلیمان، یک امتیاز برای آنها جای خوشحالی داشت، تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان مربیان باتجربه‌ای دارد. در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و درست است این تیم دو باخت ناگوار داشته، اما همین تیم در شهرش مقابل استقلال بازی خوبی انجام داد و مساوی کرد. مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام داد. من اکثر بازی‌های این تیم را دیدم و باید به آنها فرصت داده شود. قطعاً آینده تیم نفت مسجدسلیمان خوب است. من این حرف را امروز نزدم، من پنج روز قبل از شروع فصل این را گفتم و در همان زمان تأکید کردم تیم نفت مسجدسلیمان که بازی دوستانه با آنها انجام دادیم متفاوت‌تر از بقیه تیم‌ها بوده است. باید به این تیم فرصت داد. همین تیم ما دو فصل پیش در یک مقطع زمانی چهار باخت متوالی داشت. بله برای آنها جای خوشحالی دارد، ولی برای ما جای ناراحتی دارد، چون واقعاً حق‌مان حداقل یک گل بود. فقط در 10 دقیقه ابتدایی بازی سه فرصت را از دست دادیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بود و خیلی جنگیدند. در دقایق آخر بازی بازیکن حریف جلوی توپ پرید و توپ‌مان بلوکه شد. من این شرایط را تجربه کرده‌ام، ولی می‌گویم که آینده برای مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان روشن است. ما تا به امروز در شش بازی خارج از خانه بازی کردیم و قرعه سختی داشتیم. ما طبق قاعده در شش بازی خارج از خانه‌مان و چهار بازی داخل خانه‌مان با توجه به اینکه بازی‌های داخلی را ببریم و بازی‌های خارج از خانه را نبازیم، باید 18 امتیاز می‌گرفتیم، اما در حال حاضر 13 امتیازی هستیم. بیشترین ضرر از اشتباه داوری را ما داشتیم و با همه این تفاسیر می‌توانستیم سه امتیاز بازی امروز را بگیریم و 15 امتیازی شویم. ما در ریتم خودمان الان عقب هستیم و از آن هدف‌گذاری که مدنظر من هست عقب هستیم و قطعاً در بعد از وقفه مسابقات جبران خواهیم کرد. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازیکنان ما بعد از بازی امروز در رختکن ناراحت بودند. من به آنها الان می‌گویم که صبور باشند و به تلاش‌شان ادامه دهند و قرار نیست در همه بازی‌ها بدشانس باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p55qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجد سلیمان  - مس رفسنجان؛ آخرین فرصت برای مهاجری