تاریخ انتشار: 1401/07/29 20:55
کد خبر: 14963

مهدی‌پور: فوتبال ایده‌آلی بازی کردیم و بدشانس بودیم/ داور قضاوت خوبی داشت

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امروز فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما بدشانسی آوردیم.
مهدی‌پور: فوتبال ایده‌آلی بازی کردیم و بدشانس بودیم/ داور قضاوت خوبی داشت

مهدی مهدی‌پور پس از تساوی بدون گل تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: مقداری بدشانس بودیم. به نظرم خیلی سوار بازی بودیم و فوتبال ایده‌آلی را بازی می‌کنیم.

وی درباره اینکه ساپینتو معتقد بود آلومینیوم بازی دفاعی را مقابل استقلال انجام داده است، گفت: الان همه تیم‌ها مقابل ما سبک بازی‌شان همینطور است. مقابل ذوب‌آهن موقعیت‌های کمتری داشتیم و توانستیم بازی را ببریم، ولی امروز با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم روز خوب دروازه‌بان آلومینیوم بود و با اینکه بازی خوبی انجام دادیم نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

«آیا مشکل گلزنی استقلال حل می‌شود؟»، هافبک استقلال در پاسخ به طرح این سؤال گفت: فقط بدشانسی است؛ موقعیت‌های خوبی داشتیم و سوار بازی بودیم. هر کدام از بچه‌ها یکی دو موقعیت گل داشتند، ولی گل نشد. شکل فوتبالی که بازی می‌کنیم ایده‌آل است و باید رو به جلو حرکت کنیم. سعی می‌کنیم بیشتر مالک توپ باشیم، خلق موقعیت کنیم و از موقعیت‌ها هم بهره لازم را ببریم.

مهدی‌پور در مورد جنجال‌های دقایق پایانی بازی توضیح داد: به نظرم دو کارت زردی که اسماعیل شریفات گرفت درست بود. کارت زرد ارسلان مطهری هم درست بود. امروز داور قضاوت خوبی داشت و به صحنه‌ها مسلط بود. فقط یک صحنه برای ما می‌توانست پنالتی بگیرد که آنهم خیلی سخت بود. به نظرم تنها VAR می‌توانست آن صحنه را بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaaod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 محبی: مثل هفته پیش پنالتی استقلال را نگرفتند / آلومینیوم به دنبال دفاع و ضدحمله بود

ترکیب استقلال برابر آلومینیوم اعلام شد
بازگشت قایدی به جمع نفرات اصلی

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم
بازگشت قایدی به جمع نفرات اصلی؟