تاریخ انتشار: 1401/08/03 11:14
سوالی که ساپینتو باید به آن پاسخ دهد
کد خبر: 14826

استقلال با این 4 بازیکن سرعتی‌تر نمی‌شود؟

استقلال دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این نشان می‌دهد در فصل جاری برای تکرار قهرمانی مسابقات کار سختی پیش رو دارد.
استقلال با این 4 بازیکن سرعتی‌تر نمی‌شود؟

 استقلال از نظر سبک بازی، مالکیت توپ و هم چنین تعداد پاس‌ها به شرایط خوبی رسیده و می‌توان گفت که خوب بازی می کند اما در مواجه با تیم هایی که از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده می‌کنند، برای گلزنی به چالش می خورد. هر چند که گل زدن به چنین تیم هایی واقعا سخت است و خیلی از تیم ها برابر استقلال و پرسپولیس این گونه بازی می کنند.

راه عبور از این بحران نقد به سبک بازی حریفان و حتی گلایه از وقت‌کشی نیست، چون متاسفانه باید بگوییم خیلی از تیم ها وقت‌کشی می کنند و این جزو فرهنگ فوتبال ماست. اگر در همان دقایقی که فوتبال بازی می شود، استقلال موقعیت ایجاد کند و به گل برسد، دیگر نیازی به بحث درباره سبک بازی حریف، وقت‌کشی و حتی اشتباهات سهوی داوران هم نیست.

استقلال

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو برای عبور از این تاکتیک که خیلی تماشاگر پسند نیست، باید از مهره های سرعتی خود بیشتر بازی بگیرد، مثل ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، امیر علی صادقی و حتی آمانوف. به هر صورت بازیکنان سرعتی با هر توانمندی تنها با تکیه بر این قابلیت فوتبال را برای تیم حریف غیرقابل پیش‌بینی می کنند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند و مورد تایید کارلوس کی‌روش هستند در هفته های اخیر دست کم به عنوان بازیکن ثابت به بازی گرفته نشدند و ریکاردو ساپینتو فعلا حاضر نشده به عنوان بازیکنان تعویضی روی آمانوف و امیر علی صادقی حساب ویژه‌ای باز کند.

استقلال

استقلال این فصل یک تیم خوب روی نیمکت دارد و زمانی که تیم به بن‌بست تاکتیکی می رسد، ریکاردو ساپینتو می تواند معادلات را به سود استقلال تغییر دهد. به نظر می رسد استقلال در ادامه مسیر با توجه به سبک بازی حریفان باید روی بازیکنان سرعتی خود حساب بیشتری باز کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qq8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری استقلال - آلومینیوم/فیلم

آخرین وضعیت بدهی میلیاردی استراماچونی و محبی
فتح الله زاده: نگران نباشید و به من زمان بدهید

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم
بازگشت قایدی به جمع نفرات اصلی؟