تاریخ انتشار: 1401/08/04 17:23
کد خبر: 14775

نظر جالب مربی مس: پرسپولیس از نفت آسان‌تر است!

مربی مس کرمان می‌گوید بازی با صنعت نفت برای آن‌ها دشوارتر از پرسپولیس بوده است.
نظر جالب مربی مس: پرسپولیس از نفت آسان‌تر است!

محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان درباره شرایط تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس گفت: پیش از آغاز فصل، جایگاهی را برای بازیکنان خارجی در نظر داشتیم اما نتوانستیم آنان را جذب کنیم. این در حالی است که نفرات خارجی، مهره‌های کلیدی برای تیم مس محسوب می‌شدند. از طرفی اوایل فصل محمد قاسمی‌نژاد و حسین دوستدار که از هافبک‌های تاثیر گذار ما هستند را به علت مصدومیت از دست دادیم. طبیعی است تیمی که چند مهره اصلی‌اش را از دست بدهد در طول فصل با مشکل مواجه می‌شود.

مربی مس در ادامه گفت: مقابل صنعت نفت، بازی سختی داشتیم که حتی به نظرم سطح دشواری آن از بازی مقابل پرسپولیس بالاتر بود. با این حال توانستیم خودمان را خوب نشان دهیم و با پیروزی از میدان خارج شویم. همه دیدارهای لیگ برتر سختی خاص خودش را دارد. حتی در مقابل صنعت نفت که فعلا در انتهای جدول است ما سختی بسیاری کشیدیم زیرا همه تیم‌ها محکم پای اهداف خود هستند و تمام شرایط را برای برد محیا می‌کنند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که تیم را به سمت فلسفه برنده ببریم و بازیکنان را از لحاظ ذهنی و روحی برای مقابله با پرسپولیس آماده کنیم. بازیکنان جوان در مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال روحیه مضاعفی دارند و ما نیز در پی افزایش آن هستیم. در آخرین جلسه تمرین، جنگندگی و انگیزه بچه‌ها بسیار عالی بود. اگر همین روند را در زمین نشان دهیم، قطعا پیروز خواهیم بود. در بازی مقابل آلومینیوم بازیکنان ما از لحاظ روانی آماده نبودند و نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم اما حالا تلاش می‌کنیم فشار روانی را برداریم تا پرسپولیس نیز بازی سختی داشته باشد.

محمودی‌نیا در مورد آینده مس کرمان گفت:‌ پس از 8 سال به لیگ برتر بازگشتیم و هدف اصلی ما بقا در لیگ است. قطعا جایگاه‌های بالاتر را برای خود متصور هستیم اما پیشرفت‌ها به یکباره انجام نمی‌شود و باید قدم به قدم پیش برویم. نسبت به هزینه‌هایی که در این فصل انجام شده و در مقایسه با سال‌های گذشته، می‌خواهیم خودمان را در لیگ نگه داریم و در فصل‌های آتی به دنبال جایگاه‌های بالای جدول باشیم.

او در پایان گفت: بزرگ‌ترین امتیاز این فصل برای ما تعطیلی لیگ برای جام‌جهانی است که می‌خواهیم در این برهه زمانی بازیکنان خارجی را جذب کنیم و مصدومان تیم هم باز می‌گردند. قطعا نقاط ضعف را بررسی و بهبود می‌بخشیم. هنوز برنامه دقیقی نداریم اما می‌خواهیم حداقل 2 اردوی مناسب در این زمان برگزار کنیم و بازی‌های تدارکاتی زیادی در تهران و دیگر شهرستان‌ها داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4888nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقداد قباخلو شاگرد محمود فکری شد

صنعت نفت مقابل مس کرمان هم شکست خورد
هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛