تاریخ انتشار: 1401/08/05 15:55
کد خبر: 14728

شاهرخ بیانی: برابر استقلال دفاعی بازی نمی‌کنیم

مربی هوادار می‌گوید تیمش همان طور بازی‌های گذشته عمل کرده، برابر استقلال هم نه به دنبال بازی دفاعی بلکه به فکر انجام بازی زیبا خواهد بود.

شاهرخ بیانی: برابر استقلال دفاعی بازی نمی‌کنیم

شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به عنوان یک پیشکسوت، جا دارد از سردار آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال تشکر کنم و به او خسته نباشید بگویم. ایشان در شرایطی مدیریت استقلال را در بحران برعهده گرفتند و آرامش را به تیم آوردند. خوشحالم که استقلال به جایگاه خودش رسیده است. بازی سختی داریم. من خودم تمام جوانی خودم را در این تیم گذاشتم. استقلال تیم پرافتخاری است و هوادار تیم جوانی است و می‌دانیم در این بازی چه می‌خواهیم و می‌خواهیم یک بازی خوبی را انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که هوادار در بازی مقابل استقلال دفاعی بازی می‌کند؟ گفت: تمام تفکر سرمربی تیم ما، فوتبال زیباست و اصلا دنبال فوتبال اتوبوسی نیست. ما دنبال فوتبال زیبا هستیم و می‌خواهیم بازیکنان توپ را حرکت دهند. شما ۱۰ بازی قبلی تیم هوادار را دیدید که در آمار، مالکیت توپ و تعداد پاس‌های ما بالا بوده است. ما دنبال بازی‌های خوب هستیم و امیدوارم یک بازی زیبا را شاهد باشیم.

مربی هوادار درباره تقابل تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: ما روبروی استقلال تا به حال نباخته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل استقلال انجام داده‌ایم. من خوشحالم با کسی (ساکت الهامی) کار می‌کنم که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. این امتیازی است که یک سرمربی دارد. می‌دانیم استقلال چه نقاط ضعف و قوتی دارد و ما روی این مسائل کار کردیم و امیدوارم یک بازی خوبی انجام دهیم. فوتبال باید زیبایی خودش را داشته باشد. فوتبال تیم‌های ایرانی نزدیک به هم است، البته به نظر مالی تفاوت دارند اما از نظر من، فوتبال تیم‌ها در ایران به هم نزدیک است.

او همچنین گفت: عزت‌الله پورقاز، بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین دفاع وسط‌های ایران است. الان این بازیکن، یکی از بازیکنان خوب ماست و امیدوارم آقای کی‌روش نگاه خوبی به این بازیکن داشته باشد تا به تیم ملی کمک کند.

او بیان اینکه تیمش فوتبال تهاجمی ارائه خواهد داد،‌ گفت: ما روبری تیم‌های بزرگ دفاعی بازی نمی‌کنیم و این تیم‌هایی که مقابلشان بازی کردیم، امکانات خوبی دارند و اگر هم گل خوردیم، روی اشتباهات سهوی بوده است. ما همان فوتبال تهاجمی خود را بازی می‌کنیم. در فوتبال یا می‌بری یا می‌بازی.

بیانی در پایان درباره عملکرد داوری گفت: در رابطه با داوری، تیم ما خیلی لطمه خورده است و روی این مساله هم کارشناسی شده است. اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است. امیدوارم VAR بیاید و فوتبال ما قشنگ شود و این صحبت‌ها درباره داوری وجود نداشته باشد. امیدوارم یک داوری خوب شاهد باشیم. از آقای افشاریان (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) هم تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3999re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانی: بدون زمین و تماشاگر فرقی ندارد در کدام ورزشگاه با استقلال بازی کنیم/ اصل ضدفوتبال نیستیم

استقلال به دنبال حفظ رکورد 100 درصد پیروزی برابر هوادار
آیا ساکت الهامی این بار از آبی ها شکست می خورد؟