تاریخ انتشار: 1401/08/06 00:56
کد خبر: 14693

تلاش استقلال و سپاهان برای پایین کشیدن گل‌گهر/ دوئل ساکت و ساپینتو در کنار خط!

پرونده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف بسته می‌شود تا تیم‌ها به تعطیلات بروند و اردوی تیم ملی آغاز شود.
تلاش استقلال و سپاهان برای پایین کشیدن گل‌گهر/ دوئل ساکت و ساپینتو در کنار خط!

 در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) چهار دیدار دیگر برگزار می‌شود و پس از آن به دلیل شروع اردوی تیم ملی و جام جهانی 2022 قطر، لیگ تعطیل خواهد شد.

هوادار - استقلال

استقلال با گلایه‌ و انتقادهای زیاد ریکاردو ساپینتو به این بازی رسید. سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان که پس از سه بازی محرومیت به نیمکت تیمش بازمی‌گردد، روز گذشته در نشست خبری از داوری‌ها، محرومیتش و دیگر مسائل انتقاد کرد. استقلال پس از تساوی بدون گل هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد و حالا با توجه به برد سرخ‌پوشان برابر مس کرمان چاره‌ای جز پیروزی ندارند وگرنه با حواشی زیاد به استقبال سوپرجام خواهند رفت.

استقلال 19 امتیاز دارد و با توجه به برتری گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد فعلاً در رده چهارم ایستاده است، به همین دلیل امروز در ورزشگاه پاس قوامین به هر دری می‌زند تا سه امتیاز را بگیرد اما رقیب‌شان تیمی است که کادرفنی‌اش تاکنون شکستی برابر آنها نداشته‌اند. ساکت الهامی فصل گذشته با نساجی مازندران در سه بازی لیگ و حذفی مقابل استقلال شکست نخورد. الهامی که زمانی در استقلال مربیگری کرده دوست ندارد طلسمش شکسته شود.

هوادار 12 امتیازی در صورتی که استقلال را شکست دهد، شرایط مطلوبی در جدول رده‌بندی پیدا می‌کند. آنها در ترکیب‌شان بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان را دارند که سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند. حضور ساکت الهامی و ساپینتو در کنار خط که هر دو هیجانی هستند به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد.

مس رفسنجان - سپاهان

مصاف تیم‌های صنعتی تأثیر زیادی در جدول لیگ برتر دارد و پیروزی برای هر کدام می‌تواند جایگاه‌شان را ارتقا دهد. سپاهان در صورتی که به برتری برسد با عنوان دومی به استقبال تعطیلات خواهد رفت. مس نیز با شکست سپاهان حداقل یک رتبه در جدول صعود خواهد کرد. سپاهانی‌ها که هفته گذشته تراکتور تبریز را با نتیجه پرگل 4 بر 2 شکست دادند نمی‌خواهند از مدعیان قهرمانی عقب بماند. شاگردان محمد ربیعی نیز به خوبی می‌دانند در صورت ناکامی احتمال دارد جایگاه‌شان پایین‌تر برود. مسی‌ها با 13 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

آلومینیوم - نساجی

به لحاظ جدولی این دیدار حساسیت‌های خودش را دارد. آلومینیوم پس از توقف هفته گذشته استقلال در آزادی با روحیه مضاعفی به مصاف نساجی خواهد رفت. شاگردان مهدی رحمتی 13 امتیازی هستند و در رده هشتم قرار دارند. پیروزی خانگی امروز می‌تواند خبر خوبی برای آنها برای تعطیلات لیگ باشد. نساجی نیز که با کسب نتایج خوب در هفته‌های گذشته به رده‌های بالاتر رسیده با 16 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و در صورت ناکامی استقلال برابر هوادار می‌تواند یک پله صعود کند.

ذوب‌آهن - نفت مسجدسلیمان

شاگردان مهدی تارتار که به لطف گل خورده کمتر در شرایط خوبی قرار داشتند با دو شکست متوالی برابر استقلال و گل‌گهر سیرجان با 10 امتیاز تا رده دوازدهم سقوط کرده‌اند. ذوب‌آهنی‌ها به هیچ وجه دوست ندارند این روند ادامه داشته باشد و در زمین خود به دنبال برتری برابر نفت هستند. نفتی‌ها با 9 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند و می‌دانند که اگر ملوان بازی عقب افتاده‌اش را ببرد جای آنها را خواهد گرفت، به همین دلیل تلاش می‌کنند با امتیاز از اصفهان به مسجدسلیمان بازگردند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

جمعه 6 آبان

هوادار تهران - استقلال، ساعت 16، ورزشگاه پاس قوامین

داوران: حسن اکرمی، سعید قاسمی، یوسف مغروری و مهرداد خسروی

ناظر: اسماعیل صفیری

مس رفسنجان - سپاهان، ساعت 16:30، ورزشگاه شهدای مس

داوران: یاسر همرنگ، محمد عطایی، عباس پورحیدری و مهدی اجاقی

ناظر: حیدر شکور

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران، ساعت 17:30، ورزشگاه امام خمینی (ره)

داوران: امیر عرب براقی، هادی طوسی، مرتضی سلمان‌نژاد و احمد محمدی

ناظر: حسن کامرانی‌فر

ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان، ساعت 18:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داوران: ناصر جنگی، حسن انتظاری، اسماعیل احمدی و عنایت قوچ کانلو

ناظر: علیرضا کهوری

نتایج بازی‌های روز گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

تراکتور تبریز یک - ملوان انزلی یک

پرسپولیس یک - مس کرمان صفر

صنعت نفت آبادان یک - پیکان یک

فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان 2

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqq6l

آخرین اخبار