تاریخ انتشار: 1401/08/07 15:35
کد خبر: 14634

دوری یک‌ماهه هافبک ذوب‌آهن از میادین

احسان پنشنبه، هافبک‌تهاجمی تاجیکستانی ذوب‌آهن که در بازی مقابل گل‌گهر از ناحیه دست‌چپ دچار آسیب شد، به‌مدت یک‌ماه خانه‌نشین خواهد بود و سپس می‌تواند به تمرینات گاندوها بازگردد.
دوری یک‌ماهه هافبک ذوب‌آهن از میادین

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ در خانه پذیرای نفت مسجدسلیمان بود و موفق شد در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران و پیش از تعطیلات لیگ به‌دلیل جام‌جهانی، به برتری پرگل پنج بر یک برابر زردهای مسجدسلیمان دست پیدا کند.

احسان پنشنبه یکی از غایبان ذوب‌آهن در این دیدار بود و در لیست گاندوها حضور نداشت؛ هافبک‌تهاجمی ذوبی‌ها در بازی هفته گذشته تیمش مقابل گل‌گهر دقیقه ۷۲ به‌جای صادق صادقی وارد زمین شد اما پس از ۱۲ دقیقه به‌دلیل برخورد با بازیکن حریف و آسیب‌دیدگی از ناحیه دست‌چپ، جای خود را به نادر محمدی داد و مجدداً به نیمکت بازگشت.

هافبک تاجیکی گاندوها، آسیب‌دیدگی جدی و شدیدی ندارد اما دچار ورم و کوفتگی از ناحیه دست‌چپ شده و از همین‌رو در لیست ذوب‌آهن برابر نفت مسجدسلیمان حضور نداشت؛ پنشنبه در شرایطی که لیگ برای دست‌کم دو ماه تعطیل شد باید حدوداً یک‌ماه دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارد و بعد از آن می‌تواند مجدداً به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شود تا اگر بعد از جام‌جهانی همچنان در جمع گاندوها حضور داشت به تارتار و تیمش کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j55jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب‌آهن با گلباران نفت تک رقمی شد