تاریخ انتشار: 1401/08/08 14:10
حتی احتمال حضور در ترکیب اصلی هم وجود دارد
کد خبر: 14594

بابایی مشکلی برای بازی در سوپرجام ندارد

مهاجم استقلال می تواند در دیدار سوپرجام برابر نساجی، برای تیمش به میدان برود.
بابایی مشکلی برای بازی در سوپرجام ندارد

استقلالی‌ها در شرایطی خود را برای برگزاری دیدار حساس سوپرجام مقابل نساجی آماده می کنند که خبر مصدومیت مهاجم این تیم، باعث نگرانی هواداران شد. با توجه به اینکه آرمان رمضانی نیز مدت هاست درگیر مصدومیت کمر شده، غیبت بابایی می توانست ساپینتو را با دردسر همراه کند.

بابایی در تمرینات تیم پیش از بازی برابر هوادار دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و به همین دلیل، تصور می شد که این بازیکن نتواند استقلال را در دیدار حساس برابر نساجی همراهی کند.

روز گذشته این بازیکن مورد آزمایش MRI قرار گرفت تا میزان مصدومیت و دوری او از میادین مشخص شود که در نهایت و با نظر کادرپزشکی، این بازیکن دچار کشیدگی همسترینگ نشده اما همچنان دارای التهاب است و به همین دلیل در تمرین روز گذشته حضور پیدا نکرد.

باشگاه استقلال نیز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد بر اساس اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، پیمان بابایی مهاجم این تیم، مشکلی برای حضور در مسابقه سوپرجام ندارد و می‌تواند استقلال را همراهی کند.

انتظار می رود که بابایی امروز راهی مجموعه انقلاب شود و تمرینات سبک خود را پی بگیرد. با توجه به وضعیت این بازیکن، باید دید ساپینتو تیمش را با چه آرایشی روانه میدان می کند. اگر وضعیت خوب پیش برود، بابایی حتی می تواند از ابتدا به میدان برود و تصمیم در این خصوص برعهده کادرفنی است.

دیدار میان استقلال و نساجی روز چهارشنبه یازده آبان در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y88vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب برای استقلالی‌ها / مهاجم مورد علاقه ساپینتو به دیدار با گل‌گهر می‌رسد