تاریخ انتشار: 1401/08/09 22:46
کد خبر: 14532

ستاره پرسپولیس قید جام جهانی را زد!

مدافع راست سرخ‌ها از عملکردش در پرسپولیس تا حدی راضی است اما به‌نظر کی‌روش برای دعوت نکردنش به تیم ملی احترام می‌گذارد.
ستاره پرسپولیس قید جام جهانی را زد!

دانیال اسماعیلی‌فر در فصل حضورش در پرسپولیس، به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و در ۱۱‌بازی ابتدایی، ۴‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او با این تعداد پاس‌گل، دومین پاسور برتر لیگ بوده و از مهره‌های تأثیرگذار این فصل به‌حساب می‌آید. با وجود این، اسماعیلی‌فر شانس کمی برای حضور در تیم ملی و رسیدن به قطر دارد. تعطیلی لیگ فرصتی فراهم کرد تا گفت‌وگویی با او درخصوص آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس داشته باشیم.

از بازی آخر با مس کرمان شروع کنیم. با صدرنشینی به تعطیلات طولانی‌مدت رفتید.

بازی خیلی خوبی داشتیم. مس یک‌ تیم جنگده و جوان بود. خدا را شکر توانستیم این ۱۱ هفته را با حداقل نتیجه به پایان برسانیم و با صدرنشینی به تعطیلات قبل از جام جهانی برویم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم همین روند را حفظ کنیم.

در مورد ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر صحبت کنیم. عملکرد پرسپولیس تا این مقطع قابل‌قبول بوده؟

امسال به‌طور کلی لیگ خیلی سختی داریم. چند تیم فوق‌العاده خوب هستند. تیم‌های پایین جدولی هم باکیفیت بازی می‌کنند. اما همیشه انتظارات از پرسپولیس زیاد است. امسال خیلی از بازیکنان برای نخستین فصل به تیم آمده‌اند و به زمان نیاز داشتیم تا هماهنگ شویم. در کل در ۱۱ هفته، ۲۴ امتیاز گرفتیم که به‌نظر من عملکرد نسبتا قابل‌قبولی است.

برخی اعتقاد دارند بردهای پرسپولیس اقتصادی است. انتظار این است که پرسپولیس تهاجمی‌تر بازی کند و موقعیت‌های بیشتری در هر مسابقه بسازد.

بالاخره تجربه ثابت کرده در لیگ ایران تیمی که بیشتر گل می‌زند الزاما قهرمان نمی‌شود و تیمی که کمتر گل می‌خورد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. ضمن اینکه همه تیم‌ها پرسپولیس را خوب آنالیز و کار را برای ما سخت می‌کنند. در این شرایط فکر می‌کنم گرفتن ۳ امتیاز مهم است. با این حال، امیدوارم بعد از تعطیلات عملکرد بهتری داشته باشیم و بردهای پرگلی به‌دست بیاوریم.

الان بعد از این هفته‌هایی که گذشت، می‌شود گفت کدام تیم‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند؟

همیشه ۲، ۳ تیم مدعی قهرمانی بودند ولی امسال حداقل ۵، ۶ تیم مدعی هستند و رقابت نزدیکی با هم دارند. امیدوارم بتوانیم رقابت خوبی در کنار تمام این تیم‌ها داشته باشیم البته با حضور هواداران. اگر شرایط خوب شود و هواداران به ورزشگاه بیایند، شرایط بهتری را خواهیم داشت.

از عملکرد خودت در نخستین فصل حضورت در پرسپولیس راضی بودی؟

نسبتا عملکرد بدی نداشتم، ولی می‌توانستم خیلی بهتر باشم.

عده‌ای معتقدند حقت بوده که به تیم ملی دعوت شوی. خودت را شایسته تیم ملی می‌دانی؟

بالاخره همه باید به‌نظر و سلیقه سرمربی احترام بگذاریم. اگر دعوت شوم با افتخار تلاش می‌کنم و اگر نشوم به‌عنوان یک ایرانی برای تیم آرزوی موفقیت دارم. شاید در این جام جهانی فرصت پیدا نکنم که به تیم ملی کمک کنم اما زندگی ادامه دارد. جام‌ملت‌ها هم در پیش است و من هنوز امیدوارم در هر ۲ تورنمنت حضور داشته باشم.

کار با گل‌محمدی چطور است؟

من از ۱۰ فصل پیش که در ذوب‌آهن بودم، شناخت کلی از او داشتم. هم در تراکتور و هم در ذوب‌آهن با او کار کرده بودم. حالا هم که آقا یحیی سرمربی پرسپولیس است و خیلی خوشحالم در خدمت‌شان هستم. فکر می‌کنم نسبت به لیگ ایران سبک نوینی را دارد. نزدیک به ۴ فصل افتخار شاگردی آقا یحیی را داشتم و این پنجمین فصلی است که با هم کار می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekk7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس کرونا مثبت شد!