تاریخ انتشار: 1401/08/12 13:58
کد خبر: 14435

ضعف‌های مشهود در تیم حقوقی پرسپولیس

بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و بسته بودن حساب‌های بانکی این باشگاه نشان می‌دهد، سرخ‌ها بیش از هر چیزی به خاطر ضعف‌های حقوقی دچار زیان شده‌اند.

ضعف‌های مشهود در تیم حقوقی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس طی سال‌های اخیر درگیر پرونده‌های حقوقی متعددی بوده است؛ از موضوع مطالبات سرمربیان و بازیکنان خارجی این باشگاه گرفته تا موضوعات مربوطه به کارگزارها همیشه این پرسپولیس بوده که در مباحث حقوقی این پرونده‌ها دچار زیان شده است.

ایسنا پیش از این در این زمینه گزارشی منتشر کرد و به بررسی پرونده‌های حقوقی پرسپولیس و ضعف‌های موجود پرداخت اما به نظر می‌رسد همچنین مباحث حقوقی در این باشگاه جدی گرفته نمی‌شود.

باشگاه در چند ماه اخیر درگیر شکایاتی شده که در نتیجه آن شاکیان توانسته‌اند حکم مسدود کردن حساب‌های بانکی باشگاه را بگیرند که این موضوع مشکلات فراوانی را برای سرخ‌ها ایجاد کرده است. رضا درویش در آخرین اظهارات خود درباره بسته بودن حساب‌های پرسپولیس و فردی که این کار را کرده است، گفت: "حساب باشگاه به خزانه مربوط می‌شود و بستن حساب شاهکار است و کسی که حساب را ببندد معلوم است خیلی تبحر دارد. من این موضوع را از طریق رسانه دنبال می‌کردم. خیلی‌ها برنمی‌تابیدند که این مشکل از سوی او به وجود آمده، چون او پرسپولیسی است. ظاهرا او هفت، هشت، ده میلیارد آورده و آمده که هزینه کند. من هم پرسیدم که مگر او چقدر آورده است؟ گفتند هر هزینه‌ای کرده، آمده است که بگیرد. یک پرونده دیگر از سال ۹۴ وجود داشت که ۲۰ هزار دلار جنس به پرسپولیس داده است. آن روز ۲۰ هزار دلار هزینه کرده که امروز می‌شود ۶۲۰ میلیون تومان اما او ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجراییه برای حساب ما گرفته و این حساب را توقیف کرده است. با چه اسنادی، مبلغ این‌قدر شده است؟ شاید مسئولان وقت پیگیری نکردند."

بررسی اظهارات درویش نشان می‌دهد که مدیران قبلی این باشگاه در پیگیری پرونده‌های حقوقی اهتمام لازم را نداشته‌اند و حالا پرسپولیس باید زیان‌های زیادی را متحمل شود. به طور مثال وقتی طلب ۲۰ هزار دلاری به ۲۷ میلیارد تومان تبدیل می‌شود، نشان می‌دهد که این پرونده‌ها در زمان مدیران سابق اصلا پیگیری نشده که در نهایت منجر به صدور چنین آرایی شده است. شاید اگر مدیران سابق پرسپولیس توجه‌ بیشتری نسبت به پرونده‌های حقوقی این باشگاه داشتند، امروز پرسپولیس با حساب‌های بسته مواجه نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keee8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲ ستاره پرسپولیس در کابوس انتخاب یحیی/ یک سرخ‌پوش قربانی احساس دِین گل‌محمدی!