تاریخ انتشار: 1401/08/20 02:15
کد خبر: 14170

چشمی از ۴ به ۶ تیم ملی رسید(عکس)

ملی‌پوش استقلال با نمایش مطمئن مقابل نیکاراگوئه شانس بیشتری برای قرار گرفتن در لیست جام جهانی پیدا کرد.
چشمی از ۴ به ۶ تیم ملی رسید(عکس)

کارلوس کی‌روش چهار سال قبل به‌عنوان مدافع وسط به جام جهانی رفت و در نخستین مسابقه مقابل مراکش که تیم ملی به برتری رسید، نمایش تاثیرگذاری در بسته ماندن دروازه ایران داشت ولی شرایط کنونی او نسبت به ۲۰۱۸ یک تغییر دارد که امشب هم برابر نیکاراگوئه این موضوع مشخص شد.

روزبه چشمی که سال گذشته قهرمانی را همراه با استقلال تجربه کرد و امسال هم یکی از مهره‌های کلیدی ریکاردو ساپینتو به حساب می‌آید، با حضور دوباره کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، دوباره به اردوها دعوت شد و امشب نیز جزو معدود نفراتی بود که حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل نیکاراگوئه داشت.

چشمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به‌عنوان مدافع وسط مقابل مراکش بازی کرد، اما حالا به نظر می‌رسد کی‌روش علاوه بر اینکه روی توانایی دفاعی او به‌عنوان یک مدافع مدرن حساب باز کرده، از این بازیکن در خط میانی هم بهره می‌برد و شماره او نیز از ۴ به ۶ تغییر یافته که جالب توجه است.

wl0tgczn

روزبه چشمی در دیدار مقابل نیکاراگوئه رهبری میانه زمین را برعهده داشت و به بازی ایران نظم داد که پاس‌های کوتاه و پرشمارش در این بازی دوستانه به چشم می‌آمد و بعید نیست کی‌روش این بار به جای دفاع وسط، او را به‌عنوان هافبک دفاعی به کار بگیرد.

این بازیکن که در سن ۲۵ سالگی بازی در جام جهانی را تجربه کرد، حالا قبل از ۳۰ سالگی احتمال دارد به دومین تجربه حضورش در این رقابت‌های حساس دست پیدا کند که در این صورت، یک اتفاق مهم برای این بازیکن خواهد بود؛ کسی که در دوران دو سرمربی قبلی تیم ملی، وضعیتی مثل امروز نداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8qbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصویری از حضور سرمربی استقلال در جشن تولد فوتبالیست مشهور دنیا

احتمال خط خوردن شجاع و کنعانی از لیست تیم ملی!
انتقاد شدید کی‌روش از باشگاه قطری