تاریخ انتشار: 1401/08/21 14:35
دردسرهای ناشی از بندهای عجیب در قرارداد با تیم پرتغالی
کد خبر: 14130

شوک به استقلال: سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی شد!

به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
شوک به استقلال: سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی شد!

به نظر می رسد که عدم پرداخت قسط دوم از مبلغ رضایت نامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا درسرساز شده و آبی پوشان با یک معضل بزرگ دست به گریبان شده اند، چرا که تیم پرتغالی با ارسال ایمیلی، خواهان بازگشت وینگر بوشهری است.

 

در زمان مدیریت آجورلو، آبی ها مذاکرات فرسایشی و چند ماهه ای را با تیم سانتاکلارا داشتند که در نهایت و پس از کش و قوس فراوان، این بازیکن راهی تهران شد تا قرارداد خود را با استقلال به امضا برساند. در آن برهه زمانی، قسط نخست از مبلغ رضایت نامه محبی به تیم پرتغالی پرداخت شد و قرار شد چند هفته پیش، قسط دوم نیز به حساب سانتاکلارا واریز شود.

با این حال، آبی ها با مشکل بزرگی روبرو شدند و 2 بار تلاش مدیران باشگاه برای واریز مبلغ مذکور به حساب تیم پرتغالی بی نتیجه بود و هر بار، پول به حساب استقلال برمیگشت. در نهایت و از پس از تلاش از طریق چند صرافی، پول آبی ها واریز شد اما مشکلات بزرگی در این میان وجود دارد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در روز بازی سوپرجام گفته بود: بیشترین نگرانی‌‌ام برای محمد محبی است، چون امروز روز آخر است. من چهار پنج روز بیشتر وقت نداشتم و می‌دانید که تحریم هستیم و پول نمی‌رسد. من از 10 جا این پول را برای باشگاه‌شان ارسال کردم تا به حساب بنشیند. 230 هزار یورو باید به حساب باشگاه می‌فرستادیم. مشکل پول نبود، مشکل انتقال پول بود، چون باشگاه پرتغالی گفت پول نقد دریافت نمی‌کند. تا الان 100 هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی نشسته است و منتظریم باقی پول هم در حساب این باشگاه بنشیند.

همانطور که فتح‌الله‌زاده اعلام کرده بود، در زمان تعیین شده، این پول به حساب سانتاکلارا ننشست و این تیم پرتغالی تنها 90 هزار یورو از پول انتقال داده شده توسط باشگاه استقلال را تأیید کرده و مابقی را تأیید نکرده است. حالا این تیم در نامه‌ای به استقلال اخطار داده که به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنها، طبق قرارداد، محبی باید به سانتاکلارا برگردد.

معضل بزرگی که تیم مدیریتی و جدید استقلال با آن روبرو شده است. مسئولان استقلال در نامه‌ای به فیفا اعلام کرده‌اند به دلیل تحریم نتوانستند پول را انتقال بدهند و به همین دلیل از طریق صرافی پول‌ها را ارسال کردند، اما چندین بار پول‌ها برگشت خورد. مسئولان استقلال در تازه‌ترین اقدام، پول‌ها را به صورتی دیگر انتقال داده‌اند که برگشت نخورده، اما تأیید هم نشده است.

علی فتح الله زاده

در این میان، شایعاتی نیز وجود دارد. گفته می شود که در قرارداد با سانتاکلارا بندی وجود دارد که در صورت عدم پایبندی استقلال به قرارداد با تیم پرتغالی، آنها باید مبلغی که بیش از 400 هزار یورو است را پرداخت کنند. ضمن اینکه در این تفاهم نامه نشده است که اگر پول به هر دلیلی به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز نشد، به صورت نقدی پرداخت شود. موضوع دوم، قید بازگشت بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالبات است.

حالا علی فتح‌الله‌زاده با مشکل بسیار بزرگی روبرو شده است. در این میان، استقلالی ها دست به دامن محبی و ساپینتو شده اند تا از طریق روابط شخصی خود در پرتغال، باشگاه سانتاکلارا را راضی کنند از قید درخواست خود بگذرد و وینگر بوشهری که بهترین گلزن آبی ها در این فصل است، در جمع آبی ها بماند و به پرتغال برنگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by7w8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبی: تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی دعوت شوم