تاریخ انتشار: 1395/08/21 20:57
کد خبر: 249662

خط و نشان صبای قم برای استقلال

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری در مسابقه تدارکاتی برابر نفت آمادگی خود را برای مصاف حساس جام حذفی مقابل صنعت‌نفت آبادان به نمایش گذاشت.
خط و نشان صبای قم برای استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم آخرین مسابقه تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با شکست تیم صنعت‌نفت آبادان پشت‌سر گذاشتند تا مهیای دیدار حساس حذفی مقابل استقلال تهران شوند.

 

نماینده فوتبال استان قم که از 10 بازی انجام شده خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک برد،‌ 6 تساوی و سه باخت در کارنامه دارد و با کسب 9 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته، در تعطیلات لیگ برتر برای رفع نقاط ضعف خود و موفقیت در جام حذفی تلاش می‌کند.

برای این منظور تیم فوتبال صبای قم تمرینات خود را در مجموعه ورزشی هما پیگیری می‌کند و بعد از اینکه مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را پشت سر گذاشت، امروز در فاصله هفت روز تا سومین مسابقه خود در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به میدان رفت.

در حالی که نادر دست‌نشان سرمربی صنعت‌نفت آبادان در این دیدار اکثر بازیکنان اصلی خود را در ترکیب اصلی قرار داده بود، صبای قم نیز با تصمیم کادر فنی خود از بازیکنان کلیدی و اصلی بهره برد و در نهایت با یک گل از سد رقیب آبادانی خود عبور کرد.

کادر فنی صبای قم در این دیدار از اکثر نفراتی که در 10 هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دو بازی مراحل سوم و چهارم حذفی فوتبال ایران برای این تیم به میدان رفته بودند در این دیدار استفاده کرد و در نهایت با گلی که کیوان امرایی به ثمر رساند موفق به شکست حریف خود شد.

این در حالی است که تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت‌نفت آبادان پیش از این در چارچوب رقابت‌های نخستین هفته شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار کرده بودند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

دیدار صبای قم و صنعت‌نفت آبادان به عنوان آخرین مسابقه تدارکاتی دو تیم پیش از پایان تعطیلات 27 روزه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در زمین دانشگاه علم و صنعت به انجام رسید و صبا با کسب برتری در این دیدار بیش از پیش آمادگی خود را برای مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شاگردان علیرضا منصوریان در تیم استقلال تهران به نمایش گذاشت.

مسابقه تیم‌های صبای قم و استقلال تهران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه به میزبانی آبی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران به انجام می‌رسد تا تیم برتر به مرحله یک چهارم برود.

همچنین دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارم آذر ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در روز دوم بازی‌های این هفته، در تبریز به میهمانی تیم تراکتورسازی خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no9kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد پرسپولیسی - استقلالی در جام حذفی!