تاریخ انتشار: 1401/08/27 16:31
کد خبر: 13927

مشخص شدن قلب دفاعی تیم ملی برابر انگلیس

در فاصله ۳ روز تا جدال ایران مقابل انگلیس، مهم‌ترین بحث در خصوص زوج خط دفاعی و تفکرات کارلوس کی‌روش برای این پست است.
مشخص شدن قلب دفاعی تیم ملی برابر انگلیس

 تیم ملی ایران در اولین گام در جام‌جهانی قطر باید خود را مهیای جدال با انگلیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه کند.

تیم ملی ایران در پست مدافع میانی شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار دارد و باید دید از این جمع کدام بازیکنان قادر خواهند بود زوج خط دفاعی ایران در بازی مقابل انگلیس را شکل دهند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان طی فصل اخیر با حضور در الاهلی قطر و پیش از آن در پرسپولیس زوج هماهنگی را شکل داده بودند و در دوران دراگان اسکوچیچ نیز در تیم ملی چنین شرایطی را دنبال کردند. از سوی دیگر پورعلی‌گنجی و مجید حسینی سابقه بازی در جام‌جهانی را در کارنامه دارند و از این حیث متمایز هستند.

طی روزهای اخیر بحث زیادی درباره زوج خط دفاعی تیم ملی شکل گرفته بود و اکنون در فاصله ۳ روز مانده به استارت کار ایران در جام جهانی و جدال با انگلیس، همه در انتظار تصمیم نهایی کارلوس کی‌روش هستند. جایی که اخبار حاکی از این است که سرمربی پرتغالی تیم ملی به تصمیم نهایی خود در این زمینه دست یافته و با احتمال زیاد از مجید حسینی مدافع ایرانی شاغل در لیگ ترکیه و تیم کایسری اسپور که در جام جهانی قبلی به شکل جالبی به ترکیب اصلی رسیده و جانشین پژمان منتظری شده بود به عنوان یکی از مدافعان اصلی خود در قلب دفاعی سود خواهد برد. دیگر بازیکنی که شانس حضور در این پست را به دست آورده، مرتضی پورعلی گنجی خواهد بود. مدافع پرسپولیس که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده و با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به یکی از نفرات تاثیرگذار در این تیم تبدیل شده بود.

باید دید در نهایت کارلوس کی‌روش برای جدال با انگلیس آیا سورپرایز جدیدی خواهد داشت یا آنطور که پیش‌بینی می‌شود، حسینی و پورعلی‌گنجی دو مدافع ایرانی برابر حریف خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488e6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا سیدجلال به کی‌روش نه گفت؟
رمزگشایی از یک اتفاق ویژه قبل از جام جهانی

دوئل جلالی_نورافکن، برنده نیمکت نشین
لیست کی روش و تکرار شگفتی ها

آنالیز اروگوئه، برنامه کی‌روش برای ملی‌پوشان
نبی: هفتم مهرماه به ایران برمی‌گردیم؛