تاریخ انتشار: 1401/09/03 01:11
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 13714

بلایی که کی‌روش بر سر دروازه‌بان استقلال آورد!/ ما ۴ نفر را کجا آوردید؟!

کارلوس کی‌روش ۴ دروازه‌بان به قطر برد، ولی ناگهان بر سر خودش زد تا مشخص شود هیچ توجهی حضور این تعداد دروازه‌بان ندارد!
بلایی که کی‌روش بر سر دروازه‌بان استقلال آورد!/ ما ۴ نفر را کجا آوردید؟!

علی مسعودی؛ در بازی نخست تیم ملی مقابل تیم ملی انگلیس که منجر به شکست سنگین ایران شد، یک اتفاق عجیبی رخ داد که خیلی‌ها به آن نپرداختند و به راحتی عبور کردند. در این مسابقه حساس علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی از ناحیه صورت ( بینی) دچار شکستگی شد تا مجبور به تعویض شود‌. وقتی مشخص شد بیرانوند قادر به بازی نیست و باید از زمین بیرون بیاید، ناگهان کی‌روش به جای روحیه دادن به جانشین بیرانوند طوری بر سر خودش کوبید که انگاری فاجعه رخ داده است؟! شاید خود کی‌روش خبر نداشت ۴ دروازه‌بان در اردوی قطر حضوردارند؟! ۴ دروازه‌بانی که خودش بارها اعلام کرده بود خط زدن آنها کار راحتی نبوده و همین باعث شده هر ۴ نفر را به اردو ببرد.

با این حال باید بپذیریم عقل سلیم و فوتبال حرفه‌ای در چنین مواقعی حکم می کند، کادر فنی باید به بازیکن جانشین طوری روحیه دهد که وقتی قرار است جایگزین نفر دیگری شود، احساس ضعیف بودن نکند و با بهترین روحیه وارد زمین شود. کاری که کی‌روش در قبال تعویض سید حسین حسینی کرد، آماتورترین و ناشیانه‌ترین کار ممکن بود که همین موضوع باعث شد دروازه‌بان دوم‌ تیم ملی و اول استقلال با بدترین روحیه به زمین سخت بازی با انگلیس برود و نمایش ضعیفی را برجا بگذارد.

حال بماند؛ کی‌روش در چیدمان ترکیب اصلی نیز آنقدر اشتباه داشت که حتی غیره فوتبالی‌ها نیز متوجه اشتباه بزرگ سرمربی با سابقه تیم ملی شدند، چه برسد به کارشناسان حرفه‌ای و هواداران فوتبال که مقصر اصلی باخت سنگین را خود کی‌روش می دانند.

البته کی‌روش یک اشتباه بزرگ دیگری هم مرتکب شد و به نشانه اعتراض به هوادارانی که جو بدی را در استادیوم به راه انداخته بودند واکنش نشان داد تا نشان دهد در سال‌های آخر مربیگری چندان حرفه‌ای رفتار نمی‌کند و گاهی وقت‌ها خودزنی می‌کند. متاسفانه اخیرا این دو دستگی در بین هواداران ایجاد شده و هرچقدر بخواهیم به آن واکنش‌ نشان دهیم بیشتر حواشی درست می‌کنیم که این کار خودش یک خودزنی است و کی روش نیز برای فرار از شکست سنگین مجبور شد بهانه دیگری را انتخاب کرده و خودزنی کند. خودزنی که همین چند وقت پیش در کلمبیا و مصر هم کرد و نتوانست در تیم های مطرح دوام بیاورد و در نهایت اخراج شود. حال او تنها دو بازی در تیم ملی ایران مهلت‌ دارد که حداقل در اخراج شدنش هت تریک نکند و خداحافظی اش غم‌انگیز نباشد. مربی که رفته رفته محبوبیت اش را هم از دست می دهد و دیگر حنایش نیز رنگی ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nmek2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند به ترابی رحم نکرد!(عکس)