تاریخ انتشار: 1401/09/03 13:41
کد خبر: 13674

جریمه کاپیتان‌های پرسپولیس تعلیق می‌شود

ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو کاپیتان این تیم با جریمه‌هایی مواجه شوند.
جریمه کاپیتان‌های پرسپولیس تعلیق می‌شود

بازیکنان پرسپولیس بابت جریمه 5 درصدی قراردادشان در فصل گذشته و عدم دریافت این مطالبات به همراه پرداخت نشدن پاداش خود، اعتراض کرده و در نهایت طی دو جلسه از انجام تمرین خودداری کرده بودند.

موضوعی که با واکنش مدیران تیم همراه شد و ضمن پایان به این موضوع، دو کاپیتان خود را با جریمه‌ و همچنین محرومیت مواجه کردند. کامیابی‌نیا و امید عالیشاه با دعوت به کمیته انضباطی باشگاه و گفتگو در خصوص این موضوع، در نهایت با محرومیت دو جلسه‌ای از حضور در تمرینات و همچنین جریمه روبه‌رو شدند.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که در چند مرحله به بازیکنان تیم قول داده بود پیگیر جریمه مربوط به مدیران سابق این باشگاه در خصوص ماجرای حذف از جام حذفی باشد، در شرایطی که مراحل پایانی دریافت مجوز لغو این موضوع از هیئت مدیره را دنبال می‌کرد، با تعطیلی تمرین توسط بازیکنان در این خصوص مواجه شد تا بابت این مسئله گلایه خود را به آنها اعلام کند.

در جلسه ای که میان کامیابی نیا و عالیشاه و همچنین مدیران تیم برگزار شد، ضمن اعلام این موضوع در نهایت رای کمیته انضباطی نیز به بازیکنان باتجربه تیم ابلاغ شد. اما گفته می شود به آنها وعده داده شده که در ادامه جریمه مالی در نظر گرفته شده با توجه به اینکه تعلیقی است، از پرونده آنها خارج شود.

کاپیتان های پرسپولیس از فردا به تمرینات تیم بازخواهند گشت و کار را دنبال خواهند کرد و این در حالی است که هنوز مصوبه بخشودگی جریمه 5 درصدی مربوط به فصل گذشته قطعی نشده است. از سوی دیگر موضوع مربوط به تعطیلی تمرین در شرایطی که بازیکنان حدود 30 درصد دریافتی در این فصل داشته‌اند و هفته یازدهم لیگ را پشت سرمی‌گذارند با مخالفت چند بازیکن که در این فصل به این تیم اضافه شده اند، همراه شده بود. بازیکنان تازه وارد مدعی بودند که مسئله مربوط به فصل گذشته به آنها ارتباطی ندارد و این موضوع می تواند از سوی باشگاه برای آنها تبعاتی نیز به همراه داشته باشد که در نهایت با گفتگوی صورت گرفته و قبول تبعات آن از سوی بازیکنان باتجربه، دو جلسه تمرین پرسپولیس به حالت تعطیل درآمد.

با این حال گفته می شود با پیگیری‌های رضا درویش و دیگر اعضای هیئت مدیره و بخشیدن جریمه 5 درصدی، قرار است طی روزهای آتی نیز بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و همچنین پاداش‌های آنها پرداخت شود تا مشکل بزرگ این تیم از سر راه برداشته شود.

در جلسه ای هم که روز گذشته با حضور کاپیتان ها و مدیران تیم برگزار شد، ضمن فراخواندن کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه به آرامش، در نهایت مقرر شد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب جریمه مالی در نظر گرفته شده نیز از پرونده آنها خارج شود.

یحیی گل‌محمدی امیدوار است با خروج تیمش از حواشی و فراهم شدن فضای مناسب در فاصله باقی مانده تا پایان تعطیلات، تیمش را مهیای دیدار حساس دربی کرده و به نتیجه مطلوب در این بازی حساس برای تداوم صدرنشینی تیمش دست یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27r8n4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل پرسپولیس آماده رفتن شد/ دردسر بزرگ برای سرخ ها