تاریخ انتشار: 1401/09/08 09:34
کد خبر: 13505

برنامه منظم تراکتوری ها، بازهم دوام نیاورد

تیم فوتبال تراکتور درحالی با جدایی سرمربی روسیه‌ای خود موافقت کرده است که پیش از این برنامه‌ای منظم برای همکاری با قربان بردیف را در دستور کار قرار داده بود.
برنامه منظم تراکتوری ها، بازهم دوام نیاورد

موافقت باشگاه تراکتور با درخواست جدایی سرمربی ترکمن این تیم که در روز پایانی اردو تی‌تی ها در ترکیه غزل جدایی را خواند، باعث شد تا باری دیگر نبود ثبات در نیمکت این تیم سایه بیافکند.

زنوزی اکنون پس از ۴ سال مالکیت در تراکتور، باید به دنبال شانزدهمین سرمربی برای تیمش باشد، نکته جالب توجه آن است که، تراکتور در دوران خصوصی خود هیچ گاه فصلی را با یک سرمربی به سرانجام نرسانده است.

مطمئناً آیتم ثبات، از لازمه های موفق یک تیم فوتبال به حساب می‌آید که این امر اخیراَ در تیم پرطرفدار تراکتور وجود نداشته و "ثبات" در این باشگاه رنگ باخته و جای خود را به تغییرات پی‌درپی سرمربی و "بی‌ثباتی" داده است.

اکنون تراکتور بعد از سپری کردن یازده هفته از لیگ‌برتر با قربان بردیف، ۴ برد، ۳ مساوی و ۴ شکست را تجربه کرده و با کسب ۱۵ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

ناگفته نماند که، ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور، در آخرین اظهارات خود اعلام کرده است که جانشین قربان بردیف، ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aj8k2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار جدی باشگاه لیگ برتری به پرسپولیس در خصوص یک انتقال