تاریخ انتشار: 1401/09/12 16:13
کد خبر: 13303

اطلاعیه باشگاه استقلال؛محبی اینجاست! بقیه خبرها دروغ است

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد که محمد محبی مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.
اطلاعیه باشگاه استقلال؛محبی اینجاست! بقیه خبرها دروغ است

 در روزهای اخیر، اخبار متعددی درباره سرنوشت محمد محبی و آینده او در باشگاه استقلال مطرح شده است. آبی ها باید چند هفته پیش قسط دوم مربوط به رضایت نامه این بازیکن را به حساب سانتاکلارا واریز می کردند ولی این اتفاق رخ نداد و با چند روز تأخیر، تنها بخشی از 230 هزار دلار به حساب تیم پرتغالی نشست.

علی فتح‌الله‌زاده نیز با حضور در برنامه تلویزیونی، مدعی شد که سانتاکلارا بر سر نحوه دریافت قسط رضایت نامه، با استقلال هماهنگی نکرده است چرا که این تیم در اندیشه بازگرداندن محبی به پرتغال است.

روز گذشته نیز وینگر بوشهری در جلسه تمرینی استقلال شرکت نکرد و همین مسئله کافی بود تا از روز گذشته اخباری درخصوص نامه اخطار باشگاه سانتاکلارا به محبی منتشر شود، مبنی بر اینکه او باید به پرتغال بازگردد و حق حضور در تمرینات آبی پوشان را ندارد.

ابتدا حجت کریمی، عضو هیئت مدیره استقلال بود که این موضوع را تکذیب کرد و کار به همینجا ختم نشد تا اینکه رسانه رسمی آبی ها با رد خبر منتشر شده، اعلام کرد که محبی مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال که با تصویری از وینگر بوشهری در کنار ساپینتو منتشر شده، آمده است: برخلاف شایعات نادرست مطرح شده، محمد محبی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و امروز هم در تمرینات آبی پوشان حضور دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48wqa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یکصد و چهل هزار دلار استقلال گم شده است
فتح‌الله‌زاده: سانتاکلارا می‌خواهد محبی را برگرداند!

شوک به استقلال: سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی شد!
دردسرهای ناشی از بندهای عجیب در قرارداد با تیم پرتغالی