تاریخ انتشار: 1401/09/16 08:46
کد خبر: 13157

وضعیت بیرانوند نگران کننده شد/ تصمیم مهم برای جراحی و دوری از فوتبال

شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد.
وضعیت بیرانوند نگران کننده شد/ تصمیم مهم برای جراحی و دوری از فوتبال

علیرضا بیرانوند در جریان بازی ایران و انگلیس با برخوردی که با مجید حسینی داشت از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و نتوانست در بازی با ولز هم تیم ملی را همراهی کند. هرچند اگر تصمیم با خود این دروازه‌بان بود، او در این مسابقه به میدان می‌رفت ولی قوانین فیفا مانع این اتفاق شد. اما علی بیرو دو روز قبل از مسابقه با آمریکا بدون ماسک در تمرین تیم ملی شرکت کرد تا خیال همه بابت وضعیتش راحت شود. جالب اینکه این دروازه‌بان روز قبل مسابقه با ماسکی که روی صورتش داشت به محل تمرین آمد تا مجدد حضور او در دیدار با آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد، از این جهت که شاید دوباره فیفا اجازه بازی به او را در بازی آخر مرحله گروهی ندهد. اما شماره یک تیم ملی این بازی را با سلامت و بدون ماسک به‌پایان رساند. در این میان کادر پزشکی پرسپولیس هم مدام با این بازیکن در تماس بودند تا وضعیتش را جویا شوند. تا اینکه دیروز بیرانوند درکنار دیگر ملی‌پوشان در تمرین پرسپولیس حاضر شد و کادر پزشکی این تیم هم وضعیت او را به‌طور دقیق مورد بررسی قرار داد و خواست که با ماسک تمرین کند.

شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد. این برخورد اگر شدیدتر باشد قطعا برای دروازه‌بان پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود. در این وضعیت ممکن است بیرانوند مجبور شود بینی خود را به تیغ جراحی بسپارد. اتفاقی که باید رخ دهد اما زمان آن برای مربیان پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. آنچه مشخص است بیرانوند باید بااحتیاط و درواقع با ماسک تمرینات خود را انجام دهد. او قطعا تا قبل از دربی که تاریخ آن ۲۹ آذرماه است، بینی‌اش را جراحی نخواهد کرد. بعد از این مسابقه پرسپولیس دیدار با پیکان را پیش رو دارد که درظاهر خیلی نمی‌تواند حساس باشد اما دو بازی پایانی سرخپوشان با گل‌گهر و نساجی است.

احمد گوهری هم نشان داده دروازه‌بان چندان مطمئنی نیست که گل‌محمدی بخواهد در سه بازی بعد از دربی به او اعتماد کند و این مساله کار را سخت می‌کند. از طرفی اگر بیرانوند بعد از مصاف با استقلال عمل نکند باید خطرات احتمالی را تا پایان فصل به جان بخرد که چندان نمی‌تواند کار منطقی باشد. به هر صورت بیرانوند دغدغه اصلی مربیان تبدیل شده است که باید دید درنهایت گل‌محمدی بهترین زمان را برای عمل جراحی دروازه‌بان اصلی تیمش چه زمانی می‌داند. مسلما اگر بیرو بینی‌اش را به تیغ جراحی بسپارد حداقل سه‌هفته تا یک‌ماه نمی‌تواند برای پرسپولیس به‌میدان رود.

البته ناگفته نماند که گوهری در بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس عملکرد چندان بدی از خود ارائه نداد اما قطعا شرایط بازی‌های لیگ برتر فرق می‌کند. او در فصل گذشته بازی‌های کمی برای پرسپولیس انجام نداد اما یکی، دو اشتباه مسلم داشت. با این حال گل‌محمدی رضایت داد که گوهری سرخپوش بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gl892

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این پرسپولیسی دوباره ریسک می‌کند؟