تاریخ انتشار: 1401/09/17 09:02
کد خبر: 13125

گزارشی از اردوی نساجی در ترکیه

شاگردان مطهری برای آمادگی بیش‌تر جهت حضور در لیگ برتر یک اردوی خارجی برپا کرده است.

گزارشی از اردوی نساجی در ترکیه

پس از شکست نساجی در فینال سوپرجام مقابل استقلال، شاگردان مطهری به تعطیلات رفتند و تمرینات این  پس از ۱۲ روز از ۲۳ آبان استارت خورد.

شاگردان مطهری دو دیدار دوستانه مقابل تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر برگزار کردند تا به آمادگی نسبی برسند. پس از این مطهری برای بازیکنانش اردوی ترکیه را برنامه‌ریزی کرد و قائم‌شهری‌ها ۸ آذر برای برپایی یک اردوی آمادگی به ترکیه سفر کردند. شاگردان مطهری تمرینات خود را در مجموعه‌ کمپ تسیسلری آنتالیا آغاز و در این اردو دو دیدار دوستانه برگزار کردند.

نساجی در دیدار اول خود مقابل پارتیزان آلبانی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد. پارتیزان اکنون در رده دوم لیگ آلبانی حضور دارد و یکی از تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی این کشور است. در ادامه این اردو شاگردان مطهری در یک دیدار دوستانه دیگر به مصاف لیپایا لتونی رفتند و با این تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. قائم‌شهری‌ها هم اکنون در اردوی آنتالیای ترکیه حضور دارند و خود را آماده حضور در لیگ برتر می‌کنند. آن‌ها طی روزهای آینده به کشور برمی‌گردند و پس از دو روز استراحت تمرینات خود را مجددا آغاز می‌کنند.

مطهری برای ترمیم نقاط ضعف تیمش هم‌چنان به دنبال جذب بازیکن جدید است. شنیده می‌شود نساجی به دنبال جذب مهدی عبدی و وحدت هنانوف است اما هنوز در این رابطه چیزی قطعی نشده است. نساجی در اولین دیدار خود پس از تعطیلات لیگ در هفته دوازدهم ۲۸ آذر باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36dmy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی آبی ها مقابل نساجی