تاریخ انتشار: 1401/09/19 16:04
کد خبر: 13004

پاداش ۱۰ میلیاردی به بازیکنان تیم ملی پس از حذف از جام جهانی

در شرایطی که انتقادات فراوانی به دریافت پاداش 15 هزار دلاری به تیم ملی فوتبال در جام جهانی از سوی ورزشکاران مختلف سایر رشته‌ها مطرح شده، پاداش دیگری نیز به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.
پاداش ۱۰ میلیاردی به بازیکنان تیم ملی پس از حذف از جام جهانی

هنوز داستان پرداخت پاداش ۱۵ هزار دلاری به اعضای تیم ملی فوتبال تمام نشده که خبر دیگری در مورد پرداخت پاداش به اعضای این تیم به دست آمده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اعضای تیم ملی فوتبال قبل از سفر به جام جهانی ۴۵۵ سکه بهار آزادی دریافت کردند که تقریبا به هر نفر ۱۰ سکه اهدا شد. در جریان جام جهانی نیز پاداشی ۱۵ هزار دلاری به هر یک از اعضای تیم ملی پرداخت شد که به دلیل برد مقابل ولز بود که لازم به ذکر است بازیکنان مبلغی حدود ۵ هزار دلار را به یک موسسه خیریه اهدا کردند. گفته می‌شود برخی از بازیکنان 8 هزار دلار دریافت کرده‌اند.

حالا خبر می‌رسد یک بانک خصوصی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به صورت کلی به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اهدا کرده که این رقم بین کل تیم و افراد مسئول تقسیم شده است.

البته حواله وارد کردن یک خودروی خارجی نیز به ملی پوشان اهدا شده که در این مورد مباحثی به وجود آمده که برخی از بازیکنان این حواله را پس داده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39jrq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رونالدو به شایعه درگیری با فرناندو سانتوس