تاریخ انتشار: 1401/09/20 08:47
کد خبر: 12984

جزییات سرقت از بازیکنان نساجی از زبان مدیر تیم

مدیران باشگاه نساجی در حال پیگیری سرقت از بازیکنان این تیم در اردوی ترکیه هستند.

جزییات سرقت از بازیکنان نساجی از زبان مدیر تیم

شاگردان حمید مطهری برای برپایی اردوی آمادگی خود در تعطیلات به ترکیه سفر و در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند تا با آمادگی هر چه بیشتر در لیگ برتر حاضر شوند. قائم‌شهری‌ها اکنون به ایران برگشته‌اند و تمرینات خود را دوباره از سر خواهند گرفت.

اما در این اردو اتفاقی عجیب رخ داد و پول و برخی وسایل بازیکنان نساجی در هتل محل اقامت این تیم به سرقت رفت.

اسماعیل اسماعیلی، مدیر نساجی در گفت‌وگویی در این رابطه عنوان کرد: این اتفاق ربطی به تیم نداشت و در هتل این اتفاق افتاد. این حاشیه زیبنده نبود و عوامل هتل و پلیس این مساله را پیگیری کردند. البته حل شدنی است اما به هر حال اعضای تیم را ناراحت کرد. کارگرهایی که اتاق‌های هتل را مرتب می‌کردند، شیطنت کردند. بازیکنان هم زمانی که از تمرین برگشتند متوجه این اتفاق شدند. ما هم پیگیری کردیم و ان‌شاءالله تا جواب پلیس بیاید، صبر می‌کنیم.

او اضافه کرد: همه چیز در هتل مشخص بود چون سیستم ورود و خروج کامپیوتری بود. البته دوربین نداشتند اما مشخص بود چه کسی این کار را انجام داد. ما خودمان هم به آن شخص مشکوک بودیم. نمی‌دانم به چه نیتی این کار را کرد اما این مساله حل شدنی است. خود مسئولان هتل هم قول دادند این مشکل حل می‌شود و جای نگرانی نیست. این اتفاق تاثیر منفی روی تیم نگذاشت و توانستیم کارمان را انجام دهیم. ان‌شاءالله دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

مدیر تیم نساجی درباره وضعیت بازیکنان پس از اردوی ترکیه بیان کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. زمین تمرین و شرایط اردو عالی بود و ما هم توانستیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم. تعطیلی اجباری لیگ باعث شد چنین برنامه‌ای داشته باشیم و به اردوی ترکیه رفتیم. سه بازی دوستانه هم انجام دادیم و تیم‌های خوبی مقابل ما قرار گرفتند. حمید مطهری هم از این اردو راضی بود و خوشبختانه کیفیت بازیکنانمان در این اردو خیلی خوب بود.

او همچنین در پایان اضافه کرد: کارمان کاملا خوب پیش می‌رود. در بازی سوم مقابل آنتالیا اسپور بسیار خوب بازی کردیم و بازیکنانمان نشان دادند که برای شروع لیگ انگیزه دارند. امیدوارم بازیکنان ما با کیفیت مقابل حریفان خود در لیگ قرار بگیرند. همچنین باید از مجموعه وارش، هواپیمایی وارش و آقای حدادیان و آقای سیف‌الله‌پور تشکر کنم. همه تلاش کردند که بهترین اردو برای ما انجام شود. در ۱۲ سال گذشته اولین بار این اتفاق افتاد که آقای حدادیان هواپیما را مستقیم به آنتالیا فرستاد. پرواز بدون حاشیه و با کمترین خستگی و خیلی خوبی هم داشتیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lqn74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارشی از اردوی نساجی در ترکیه