تاریخ انتشار: 1401/09/21 13:34
کد خبر: 12950

زنگ خطر در آستانه دربی برای پرسپولیس و یحیی به صدا درآمد!

اوضاع مالی پرسپولیس در آستانه دربی خوب نیست و این می‌تواند یک هشدار برای سرخ‌ها باشد.
زنگ خطر در آستانه دربی برای پرسپولیس و یحیی به صدا درآمد!

پرسپولیس امسال در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته و نتیجه این عملکرد خوب از سوی مدیران این باشگاه، جذب بازیکنان باکیفیت و صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر بوده است. باشگاه پرسپولیس با وجود فروش درصدی از سهام خود، نمی‌تواند از آن پول برای مخارج جاری باشگاه استفاده کند. از طرفی وضعیت پرداختی اسپانسر هم نامشخص است و همین موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است.

همین چند روز پیش خبری منتشر شد که کارمندان باشگاه پرسپولیس چند ماه است که حقوق نگرفتند و مدیران پرسپولیس در این زمینه به مشکل خورده است. از طرفی مشکلات مالی باعث شد تا چندی قبل بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کنند و تمرینات این تیم چند روز تعطیل شد. این مشکلات مالی درحالی پرسپولیس را اذیت می‌کند که این تیم چند روز دیگر باید حساس ترین بازی فصل را مقابل رقیب سنتی خود برگزار کند.

سرخ پوشان درحالی ۲۹ آذر و در شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر باید به مصاف استقلال بروند که نتیجه این بازی بسیار مهم است و برنده این دربی می‌تواند شانس بسیار زیادی برای قهرمانی نیم فصل داشته باشد. یحیی گل محمدی که نتیجه این دربی خیلی برای او اهمییت دارد و اصلا نمی‌خواهد در این بازی بازنده باشد، قصد داشت تیمش را از روز جمعه به اردو شبانه روزی ببرد و تا زمان بازی دوستانه مقابل سپاهان که روز سه شنبه خواهد بود، بازیکنان در اختیار کادرفنی باشند.

اتفاقی که به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس رخ نداد و قرار است از فردا شب سرخ پوشان به اردو بروند. شنیده شده باشگاه پرسپولیس به دو هتلی که معمولا اردوهای خود را در آنجا برگزار می‌کرده بدهی دارد و همین موضوع باعث شده تا گل محمدی و شاگردانش نتوانند به اردو بروند. گویا قول‌هایی که به بازیکنان تیم هم داده شد، هنوز عملی نشده و بازیکنان پرسپولیس هم به دنبال مطالبات خود هستند.

هرچه که هست زنگ خطر در آستانه دربی برای پرسپولیس به صدا درآمده و مدیران این باشگاه که انصافا هم عملکرد خوبی تا اینجا داشتند، باید فکری به حال حل مشکلات مالی کنند تا وضعیت از حالت بحرانی خارج شود. پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید. با این حال این مدل حواشی و مشکلات مالی قطعا به این تیم در راه قهرمانی ضربه خواهد زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ewv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پیشین برایتون به پرسپولیس پیوست