تاریخ انتشار: 1401/09/22 12:20
کد خبر: 12920

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی

یکی از اخبار پرسروصدای اخیر حول و حوش تیم پرسپولیس احتمال جدایی مهدی ترابی از این تیم بوده است.
واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی

در خبرها آمده بود با توجه به قراردادی که او با پرسپولیس دارد، طبیعتا برای جدایی از این تیم (در صورتی که خبر علاقه او به بازی در لیگ یونان صحت داشته باشد)، باید از باشگاهش رضایتنامه بگیرد.

ظاهرا بر اساس اطلاعات در قرارداد مهدی ترابی که پس از مذاکرات فشرده تمدید شد، این بند وجود دارد که او در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، با پرداخت مبلغی به پرسپولیس، می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. گفته می‌شود رقمی که ترابی باید به پرسپولیس بدهد، در حدود ۳۵۰ هزار دلار است.

ترابی که در فصول اخیر یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های داخلی و آسیایی بوده، در این فصل هنوز نتوانسته آن بازیکن تاثیرگذار سالهای قبل باشد اما او همچنان ستاره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است.

طبق ادعای رسانه‌های یونانی، علیرضا جهانبخش تنها بازیکن ایرانی نیست که به تیمهای این کشور لینک شده و گویا مهدی ترابی هم دوست دارد فوتبالش را در این کشور اروپایی ادامه دهد. سابقه گذشته این بازیکن در جدایی از پرسپولیس باعث شده که خیلی ها این تصور را داشته باشند احتمال جدایی‌اش هم وجود دارد.

مهدی ترابی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم، پس از حضور ناموفق در لیگ ستارگان و تیم العربی قطر به پرسپولیس برگشت و قراردادی ۱.۵ ساله با این تیم امضا کرد و در پایان فصل گذشته، پرسپولیس قرارداد این بازیکن را به مدت ۲ فصل و تا پایان سال آینده تمدید کرد.

این هافبک تکنیکی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز هر بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا توجه تیم‌های خارجی را به خود جلب کند. برهمین اساس به شایعات مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از پرسپولیس دامن زده شد.

در همین ارتباط شنیدیم یکی از علامت سئوالات همبازیان و مربیان مهدی ترابی در تمرین سرخپوشان تهرانی همین موضوع بوده است. این بازیکن با لبخند و تعجب به این پرسش‌ها جواب داده و هرگونه مذاکره با تیم‌های یونانی را تکذیب کرده است.

البته باید منتظر ماند و دید مهدی ترابی به قراردادش تا پایان فصل آینده با باشگاه پرسپولیس متعهد می‌ماند یا اینکه...؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wbmx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز کی‌روش برای سرخ‌ها/ ترابی آماده تحویل گل‌محمدی شد