تاریخ انتشار: 1401/09/29 23:51
کد خبر: 12605

قایدی: دربی قشنگ اما بی‌روح بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال دربی را دیداری قشنگ اما بی‌روح توصیف کرد.
قایدی: دربی قشنگ اما بی‌روح بود

مهدی قایدی پس از تساوی 2-2 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دبی 99 پایتخت گفت: بازی قشنگی بود و خدا را شکر بازی مساوی شد. با توجه به اتفاقاتی که افتاده، اگر نتیجه غیر از این بود دل خیلی‌ها می‌شکست و مساوی می‌توانست همه را راضی کند. حس و حال چند سال پیش برای دربی در این بازی نبود و شور و هیجان هفته قبل دربی اصلاً وجود نداشت، اما با این حال مردم بازی قشنگی دیدند.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به سوت‌های محمدحسین زاهدی‌فرد گفت: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال ایران بوده و اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. اعلام سه دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم که دو گل زده شد و 7،8 تعویض انجام شد نیز اشتباه بود و می‌توانست حداقل 5 دقیقه به بالا بگیرد. داوری همیشه ایراد و مشکلات خودش را دارد. تا VAR نیاید خیلی به مشکل می‌خوریم و این بازی نیاز به VAR داشت.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی باعث شد که از حضور در لیست تیم ملی به نیمکت نشینی در دربی برسد، گفت: یک هفته پرفشار تمرین کردیم و هوا بد بود و زمین نیز ایراداتی داشت و مسائل زیادی بود. با مصدومیت این هفته را تمرین کردم و در نهایت نظر مربی است که چگونه تصمیم بگیرد و من نیز احترام می‌گذارم.

قایدی در مورد امید به بازگشت به لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: خدا بزرگ است.

وی در خصوص عدم حضور در جام‌جهانی گفت:نمی‌دانم، اما حتماً قسمت بوده و امیدوارم خیر باشد و در سال‌های آینده کمک کنم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که در رختکن به پیمان بابایی برای عدم پاس به او در دقایق پایانی چیزی نگفته است، گفت: چیزی نگفتم. خودش بیشتر از همه ناراحت بود و نیازی نیست کسی حرف بزند.

قایدی در مورد برگزار شدن دربی بدون حضور تماشاگران گفت: خیلی خیلی خیلی بی‌روح بود. در ابتدا بازی با هوادار قرار بود برگزار شود و بعد قرار شد 15 هزار نفر بیایند. هیچ بازی بدون هوادار معنی و لذتی ندارد. امیدوارم هوا خوب شود و هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

وی در مورد روند تیم فوتبال استقلال گفت: روند خوب است و خیلی هجومی بازی می‌کنیم.  از همه تیم‌ها در همه بازی‌ها سرتر بودیم، مخصوصا در این  بازی. فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aeev3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم/ بازگشت پرسپولیس به صدر با فرار از شکست در دربی